Привітання з днем народження дівчині в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дівчині в прозі, своїми словами, українською мовою

Прекрасна діва, мила дівчина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю з чудовим настроєм починати кожен день, з неймовірним успіхом домагатися гучної перемоги в будь-якому починанні, з великою радістю влаштовувати в своєму житті щасливі свята і добрі зустрічі.

***

Моя улюблена принцеса! Вітаю тебе з новим витком твоєму житті, ще однією пройденої сходинкою, новим днем твого народження! Нехай життя твоє обернеться казкою, наповненої чарівними подіями, чудесами, добрими феями і, природно, принцом на білому коні! До речі, роль принца уже заброньована! Я тебе люблю)

***

З днем народження! Залишайся завжди такою ж гарною, сонячною, ніжною та жіночною. Нехай тебе оточують щирі посмішки, справжні друзі і атмосфера доброї казки. Нехай робота буде в радість, а життя — в задоволення! Будь щаслива, не забувай радіти і жити на повну котушку!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю нових шанувальників, суконь, подорожей, вражень і досягнень. Нехай залишаються незмінними — вірні друзі, стабільна робота, близька родина, готова підтримати будь, найзухвалішому, починанні. Будь щаслива, кохана і здорова!

***

З днем народження милашка, пустотлива наша! Пророчим тобі щастя, повік не знати негоди, відмінного здоров'я, тіла симпатичного, милої посмішки, нежненькой посмішки та удачі у всіх справах, у грошових — додачі! Також, сімейних радощів, нерозлучних відносин.

***

З днем народження! Щиро, від усієї своєї світлої душі, хочу привітати тебе з черговим 18-річчям! Бажаю величезного щастя, щоб губи боліли від посмішок та поцілунків, щоб голова боліла тільки від думки «де купити п'яту віллу?», щоб ніжки хворіли тільки від походів по бутіках, щоб діти тільки приємно дивували, щоб батьки дзвонили тільки з хорошими новинами, щоб начальство викликало до себе тільки за підвищенням, щоб здоров'я і друзі ніколи не підводили і сльози були тільки від розчулення!

***

Наше сонечко, з Днем Народження тебе ми вітаєм, і бажаємо тобі — хай щастя гойдає тебе на спокійній смарагдовою хвилі, в затишному, зручному, чарівному світі. Нехай удача стане подругою тобі, а любов буде солодкою, приємною — як мед!

***

Чудову дівчину вітаємо з днем народження! Бажаємо запаморочливого щастя. Стрімкого злету до бажаних вершин, прекрасного настрою, постійних радощів і приводів для посмішки. Нехай всі твої бажання здійсняться. Люби, роби і отримуй задоволення!

***

Сьогодні я дарую тобі найтепліші, найніжніші слова. У них тисяча повітряних поцілунків для тебе, моя кохана дівчина. Хай сонечко подарує тобі теплоту своїх променів, хай небо подарує найяскравішу зірку щастя, хай життя твоє стане, як блакитний небозвід. Я готовий, як добрий чарівник виконати будь-яке твоє бажання, адже ти моє щастя. В твій день народження, я зізнаюся, як сильно тебе люблю. Будь завжди такою привабливою, ніжною, ласкавою, красивою. Нехай у твоїй душі завжди дзвенить мелодія весни.

***

Від всього серця вітаю тебе з днем народження! Нехай твоє життя буде яскравою, барвистою і неймовірно щасливою! Нехай улюблений носить тебе на руках, дарує квіти без приводу і любить усією душею, адже ти прекрасна, немов принцеса! Променисто усміхнись, щоб освітити все навколо своєю сонячною посмішкою!

***

З днем народження! Бажаю бути собою, робити що заманеться, кайфувати, ризикувати, битися, перемагати, сміятися, плакати, кричати, радіти, сумувати, верещати, співати, танцювати, стрибати, іноді втрачати, але ніколи не забувати, що життя всього одна, і вона твоя!

***

Ти даруєш мені свою ласку і тепло, ніжність, і любов, підтримку і розуміння! Ти найдивовижніша дівчина на світі! Я закохався в тебе безповоротно! І сьогодні самий прекрасний свято в році – твій день народження!!! Рідна, я сердечно вітаю тебе з ним! Нехай все у тебе буде добре!

***

Прийми мої вітання з днем народження! В твій кращий день хочу побажати найкращого, щоб у житті було якомога більше гарних емоцій, приємних моментів і постійного кругообігу позитивних подій. Щоб оточували тільки улюблені, рідні, дорогі серцю люди. Щоб у всьому супроводжував успіх і везіння. Ти цього заслуговуєш!

***

Дорога! Вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо, щоб молодість твоя не зів'яла, щоб про минулих роках не сумувала ти! Хай буде радість, веселощі, щастя і удача завжди поруч з тобою! з Днем народження! Зі світлим і щасливим днем!

***

Ти приклад для багатьох дівчат. Ти дуже приваблива, стильна і розумна. Ти добра і душевна. З тобою завжди приємно спілкуватися і приємно тебе вітати з народженням. Хочеться подарувати тобі, як можна більше уваги. Нехай все складається в твоєму житті чудово, а друзі завжди будуть поруч і будуть готові допомогти тобі!

***

З Днем Народження, від усієї душі вітаю! Близьких та відданих друзів, вірних подруг, відмінного настрою на весь майбутній рік і нереального везіння! Нехай все виходить і збувається! Міцного здоров'я і величезної любові! Ось ти стала старшою ще на один рік. Треба сказати, що роки тобі до лиця.

***

У твій День Народження я бажаю тобі завжди бути бажаною для свого чоловіка, гарним прикладом для своїх дітей, надійною опорою для друзів і батьків, і найкращою співробітницею для начальства. І при цьому завжди залишатися самою прекрасною, дивовижною і чарівною.

***

Одного разу Амур подався у наші північні краї і побачив двох – хлопця і дівчину. Заглянувши в їх душі, він похитав головою... недобре, коли такі люди самотні! Амур витягнув з сагайдака золоті стріли і... трапилася зустріч, яка поклала початок нашої любові! Ти святкуєш День народження, ти оточена близькими і друзями, а я міцно тримаю тебе за руку і не можу надивитися на тебе... Дозволь привітати тебе з тим, що пройшов ще один рік, в якому сталося стільки прекрасного, і нехай дні до наступного Дня народження будуть ще краще!

***

Подружка, з Днем народження тебе вітаю! Бажаю ясною, помітною, здоровою і несамовито безшабашного життя. Ні про що не шкодувати. Чітко вірити у власний успіх, і йти по життю з піднесено піднятою головою, дивлячись лише вперед. Завжди досягати встановлених цілей. Щоб все життя було як свято. Ніколи не плисти за течією. Любити лише тих, хто на це заслуговує. Щоб всі труднощі, з роками перетворювалися в набутий експеримент, який ти пізніше передати дітям і онукам. Бажаю будь-який день прокидатися з посмішкою на обличчі. Радіти всім дрібниць, і не приймати всерйоз труднощі. Любити, і відати, що обожнюють тебе!

***

Дорога, мила, прекрасна, неповторна! У твій день народження бажаю тобі легко крокувати по життю, підкорювати чоловіків, змушуючи тремтіти серця, бути яскравою, позитивною, модною і стильною. Нехай в книзі твоїй долі будуть тільки щасливі історії з хорошим фіналом.

***

Я вітаю тебе з днем народження! Не можу сказати, що мені легко це робити – напевно, простіше було взагалі не писати. Але ж це було б нечемно! Не тримай на мене зла, я щиро бажаю тобі знайти своє щастя – назавжди. Я завжди буду пам'ятати про тебе все тільки найкраще. Сподіваюся, і ти теж.

***

З днем народження! Бажаю, щоб все задумане збулося, щоб будинок був повною чашею, щоб поряд з Вами завжди були найбільш близькі й надійні люди, а щастя, здоров'я і любов залишилися з Вами ще на найближчі сто років. Тому залишайтеся завжди молодий і веселою!

***

Мила, ніжна, чарівна, з днем народження тебе, люба! Бажаю тобі в житті щасливих та гарних днів, вірних і відданих друзів, турботи і підтримки близьких, поваги оточуючих, позитивних результатів у всіх починаннях. Ти осявай всіх любов'ю і теплом, а також отримуй подвійно те, що даруєш. Стежка життя хай буде встелена м'якою травою і строкатими квітами.

***

Немає в світі нікого ближче для мене, ніж ти, моя найкраща, найрідніша і кохана дівчина. Ти мрія всього мого життя, ти просто моя доля. Сьогодні у тебе день народження. Всі самі ніжні і добрі слова тобі, моя неповторна. Будь завжди такою красивою, ласкавою і життєрадісною. Бажаю тобі міцного здоров'я, величезного щастя, удачі у всьому, живи без турбот і прикростей. Радуй мене завжди своєю доброю, променистою посмішкою. Хай добрий ангел, завжди оберігає тебе від печалей. Я тебе люблю, моя мила.

***

З днем народження вітаю саму прекрасну і приголомшливу дівчину. Бажаю життя, як кіндер-сюрприз: весь час солодкою і смачною, і на додачу приємних подарунків. Бажаю тобі чоловічого зваблювання, вічної краси і нереального дива в житті вчинення.

***

З днем народження, чудова дівчина. Бажаю тобі вміти домогтися свого, в будь-якому ділі проявити свої таланти та здібності, в будь-якій ситуації знайти правильний вихід, в кожному дні знаходити свою радість і удачу. Бажаю бачити у всьому тільки прекрасне, відчувати все чудове і відчувати себе завжди чарівною.

***

З днем народження! Нехай життя приносить цікаві і приємні сюрпризи, хай щастя ллється через край. Щоб поруч з тобою завжди був надійний і турботливий твій улюблений чоловік.

***

Красуня моя, люба! Я вітаю тебе сьогодні з самим чудовим святом на землі – з днем твого народження! Бажаю, щоб всі твої задуми здійснювалися, щоб хотілося плакати тільки від щастя, щоб серце щеміло тільки від справжньої любові, а на твоїх ніжних губах назавжди оселилася посмішка! Я закоханий в тебе по вуха!

***

У День Народження самої красивою, ніжною і веселою, наші побажання і привітання. Будь завжди коханої й закоханої, з душею вічно молодої, з вогнем у грудях, з мрією в серці, незгасимої як зірка. Ми тебе любимо і цілуємо. З Днем Народження, моя хороша.

***

Джерело: wishes.co.ua