Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою

Дорога донечка, з днем народження тебе. Бажаю тобі, сонечко, сяяти, як яскрава зірка на небі, вірити у мрію і прагнути до успіху, бажаю бути завжди оточеній щастям і любов'ю, впевнено йти вперед і підкорювати нові вершини.

***

День народження, це свято означає для багатьох людей абсолютно різні речі. Хтось радіє, тому що стає старше на цілий рік. А інші ж навпаки сумують, тому що не хочуть ставати старше, а хочуть завжди залишатися молодими. Але, як би там не було, від нас це не залежить. Ось чому потрібно намагатися проживати кожен день так, що б потім нам було про що згадувати. І зараз мені б дуже хотілося привітати свою донечку з днем народженням. Мені б зараз дуже сильно хотілося для неї зробити щось значуще. Але, я роблю тільки те, що можу. І зараз я хочу побажати для неї всього лише самого прекрасного. Щоб на своєму життєвому шляху вона зустрічала тільки хороших, добрих і щирих людей, які не будуть її ображати. Удачі тобі в усьому, щоб ти не робила!

***

Нехай мрії стають реальністю, нехай рішення завжди будуть правильними, вчинки - зваженими, думки - чистими, а перемоги - просто блискучими! Гордість наша, наша радість, наше щастя, доню - з Днем народження!

***

З появою в житті дитини, особливо такої чудової донечки, як ти, любов батьків не ділиться на трьох, але стає в тисячу разів міцніше і більше! Ми любили тебе і бажали тобі добра, намагалися виховати гідно і оточували турботою, і ось сьогодні, в твій День народження, ми із захопленням дивимося на тебе, і на серці стає так тепло, коли знаєш, що ця дівчина, справжня принцеса – наша дочка! Будь щаслива і кохана, бажана і прекрасна, привітна з друзями і міцно люби свого чоловіка, зробивши його найщасливішим чоловіком на землі!

***

Мила моя донечка! У цей день – щасливий для мене на світі – народилася ти! У цей день йшов проливний дощ, тому що Небо плакало за таким янголятком, і одночасно була веселка – це Земля раділа, що ти спустилася на неї. А я тобі хочу побажати, щоб у твоєму житті сльози були б тільки від радості і сміху, і кожен день хай над тобою буде яскрава веселка. Щастя тобі, моє янголятко!

***

Люди ніколи не можуть бути до самого кінця досконалими. Як би не намагатися, і скільки б зусиль не прилаштовувати, все одно стати повністю ідеальним не вийде. Так що ти, моя донька, можеш навіть не намагатися це зробити. Просто продовжуй працювати, і тоді у тебе все вийде саме так, як це і потрібно. Сьогодні настав той час, коли ти подорослішала на цілий рік. Тепер ти вже доросла, а це значить, що можеш приймати самостійні рішення. Так що ти вже можеш починати. Зараз дивлячись на тебе, я все більше радію тому, що ти у мене є. І наостанок, коли часу майже не залишається, я скажу тобі вітання своїми словами. Ти для мене така красуня. Але, все одно будь обережною. Адже небезпеки підстерігають на кожному шляху, і завжди потрібно намагатися зовсім справлятися. І нехай в твоєму житті ніколи і нічого поганого не буде траплятися.

***

Мила моя, рідна і сама люба донечко! З твоєю появою на світло, я дізналася, що таке справжнє щастя. Воно бігає по дому, розкидає іграшки, змушує серце завмирати від трепетної любові і хвилювання. Я хочу, щоб ти була найщасливішою на світі. Щоб ти змогла реалізувати всі мої надії і свої мрії. Нехай моя щира материнська молитва, найсильнішим талісманом, береже тебе від усього лихого на світі. З днем народження!

***

З днем народження, моя кохана донечка! Нехай твоя щаслива зірочка сяє яскравіше за всіх на небі і принесе здоров'я, любов і небувалу удачу. Живи яскраво і ніколи не сумуй, моя радість!

***

Мила моя донька! Від душі вітаю тебе з Днем народження! Щиро бажаю, щоб ти не тільки в це свято, але і завжди відчувала себе коханою, оточеною увагою. Будь успішною та впевненою в своїх силах, тоді ти все зможеш перемогти! І знай: родина завжди поруч з тобою! З любов'ю тато.

***

Сьогодні в нашій родині свято, нашій донечці виповнилося чверть століття — сонячна дата, щастя цілого життя попереду. Будь любов'ю всіх рідних зігріта, пломінь серця свого не остуди. Бажаю бути завжди здоровою і удачливим в усьому. Посміхайся відкрито і сміливо, адже посмішка прикрашає тебе.

***

Сьогодні в нашій родині свято, нашій донечці виповнилося чверть століття - сонячна дата, щастя цілого життя попереду. Будь любов'ю всіх рідних зігріта, пломінь серця свого не остуди. Бажаю бути завжди здоровою і удачливим в усьому. Посміхайся відкрито і сміливо, адже посмішка прикрашає тебе.

***

Для мами немає важливіше в житті людини, ніж її дитина! Доцю, ти моя частинка, моя радість! Хай не тільки в твій день народження, але і кожен новий день зустрічає тебе сонцем і теплом! Бажаю, щоб промінчики щастя грали з твоїми віями і оберігали твої чудові очі від сліз! Нехай любов і краса стануть твоїми вірними подругами! А удача буде твоєю дороговказною зіркою!

***

В цей чудовий свято я хочу привітати чарівну донечку з Днем народження. Від усього серця бажаю міцного здоров'я, енергійності, благополуччя і спокою. Нехай на твоїх устах завжди сяє задоволена усмішка, а вірні друзі завжди оточують тебе своєю увагою, турботою і теплотою.

***

Дорога дочко, сьогодні твій будинок повний подарунків і квітів, але це не головне. Головне, що їх тобі вручили щиро, від чистого серця. Все тому, що у тебе багато вірних подруг і друзів. Ти м'який і не заздрісний людина, тому люди тягнуться до тебе. Мій подарунок, можливо, буде не найдорожчим і модним, але разом з ним я дарую тобі свою любов і частинку своєї душі. З самого твого народження я кожен день думаю про тебе, і нехай ти давно вже доросла і сама справляєшся зі своїми проблемами, материнському серцю не накажеш, я проживаю твоє життя разом з тобою. Вітаю тебе з Днем народження і в черговий раз хочу сказати, що для мене в цілому світі немає людини рідніше за тебе!

***

Улюблена дочка! Ми не можемо повірити своїм очам! Ще вчора ти була зовсім малою, а сьогодні вже повноцінна самостійна леді, що йде назустріч своїй мрії і знає точно, чого вона хоче від цього життя! Бажаємо тобі завжди залишатися такою ж милою, і нехай чарівна посмішка ніколи не сходить з твоїх прекрасних губ! Ми віримо в те, що тобі підкоряться навіть найвищі вершини. А ти завжди знай, що ми пишаємося тобою!

***

Доню моя, я от дивлюся на тебе і розумію, як хочу повернутися на кілька років назад, у часи своєї молодості. Зараз я хочу побажати тобі, щоб ти цінувала свої роки. Повір, що молодість не повторюється, тому постарайся отримати максимум задоволення від кожної миті. Я хочу привітати тебе, моя маленька, з твоїм Днем Народження, а також побажати тобі всього того, про що ти мрієш. Нехай всі твої мрії та бажання виконуються, нехай всі ідеї і плани реалізовуються. Я знаю, як багато у тебе планів, тому дуже хочу, щоб все у тебе вийшло. Моя рідна, я хочу побажати тобі здоров'я, тому що воно відіграє дуже важливу роль у житті людини. Я дуже сильно люблю тебе, я пишаюся тобою, захоплююся тобою. Ти є моєю подружкою, а не просто донькою. І я дуже щаслива, що у нас з тобою такі відносини.

***

Мені весь час здавалося, що моя донька буде дуже довго дорослішати. Але все виявилося зовсім навпаки. Ти виріс так швидко, що я не встигла помітити цього. Моя дівчинка, ти сьогодні стала ще на один рік старше, а значить, що це привід для смутку для мене. Я не хочу, щоб ти поспішала дорослішати. Пам'ятай, що кожен вік має свої прекрасні моменти, які треба пережити. Я дуже хочу, щоб ти цінувала кожну мить, бо воно більше не повториться. Я дуже сильно хочу, щоб ти була щасливою, а для цього тобі постійно треба чимось займатися. Наприклад, йти в похід. Ти взагалі нічого не боїшся, пробуєш себе у всьому, тому проживаєш кожну хвилину на повну котушку. Мені, звичайно, часом буває дуже страшно, але я посміхаюся і кажу, що все просто відмінно. Тільки ти мене заздалегідь попереджай про свої пригоди, щоб я могла підготуватися.

***

З Днем Народження, моя красуня! Люблю тебе і цілую, мій пупсик! Приголомшливо красива, непристойно харизматична, неймовірно талановита, нескінченно мила, приваблива, добра, багатогранна, грайлива, ніжна і все ж така стійка і сильна! І ще величезна кількість компліментів твоєї унікальною персони, доню! Тебе можна любити, тобою можна захоплюватися, деякі тобі навіть заздрять, але залишитися байдужим, дивлячись на тебе – неможливо! Спасибі, що ти є на цьому світі! Спасибі, що не отчаиваешься у важкі часи, а підтримуєш добрим словом і корисною справою! Спасибі, що продовжуєш сяяти яскравіше і яскравіше з кожним новим днем! Ти гідна самого кращого, будь щаслива! Сподіваюся, ти відчуваєш всю ту любов, яку вони дарують тобі твої батьки, твоя сім'я, твої друзі і подруги! Нехай твої очі сяють радістю і щастям без приводу і без причини! З Днем Народження, мій ангел!

***

З днем народження, батькова дочка. Ти ось вже зовсім скоро виростеш і перетворишся з моєї маленької принцеси в прекрасну леді, знайдеш собі вірного друга і упорхнешь з батьківського дому. Так нехай твій вибір буде правильним, щастя у твоєму житті є завжди, але про батьків не забувай і знай, що будинок, в якому завжди люблять і завжди чекають, у тебе є, що б не трапилося.

***

В цей день і годину в нашій великій родині спостерігається незвичайне пожвавлення. Та й не дивно, таке у нас буває досить часто перед кожним свят. А сьогодні у нашій любименькой молодшої дівчинки іменини. Моя донечка дуже хороша і добра. З усіх моїх дітей завжди було самої слухняною і поступливою малятком. Як же все-таки мені хотілося б бачити частіше за її посмішку. І що б моє сонечко знову засвітило, я хочу подарувати їй подарунок, побачивши який, вона буде не тільки посміхатися, але і сміятися дуже довго. І наостанок я скажу тобі, будь завжди доброю і чуйною. Бо тобі це дуже допоможе в житті. Бажаю тобі удачі у всьому, що б ти не робила. Пам'ятай, що я тебе дуже сильно люблю, і завжди буду тобі допомагати.

***

Моя доця сьогодні стала ще на один рік старше. Моя рідна, я хочу, щоб твоя мудрість з кожним роком зростала, щоб ти навчилася цінувати найкращі миті життя. Я дуже хочу, щоб ти всім демонструвала ту вихованість, яка є в собі. Мені хочеться побажати тобі в твій День Народження тільки всього самого позитивного, яскравого і цікавого. Ніколи не сумуй із-за проблем і питань, тому що все це можливо вирішити. Пам'ятай, що я завжди поруч, я завжди готова тобі допомогти і підтримати будь-яку твою ідею. Ти ж любиш, коли ми разом ходимо по магазинах, так що нам треба частіше влаштовувати шопінг. Мені подобається, що ми з тобою постійно знаходимося на зв'язку. Я дуже ціную нашу з тобою дружбу, донечка моя. Нехай ніякі проблеми не завадять тобі досягти найкращого рівня в своїй роботі. А я завжди готова допомогти тобі стати краще.

***

Пам'ятаєш, як в дитинстві ти приміряла мої туфлі і фарбувала губи моєї помадою. Ти хотіла стати такою, як мама. А зараз ти вже давно доросла жінки, і ти стала не як я, а краще за мене. Я старію, ти хорошеешь. Бажаю тобі залишатися такою ж молодою, чарівною і привабливою як сьогодні, через багато – багато років.

***

Доню, твій тато вітає тебе з днем народження! Моє скарб, моя радість, я пам'ятаю, як ти народилася в цей світ. І багато років тому, оголошую своїм криком палату лікарні, зробила мене самим щасливим батьком на світі. Пам'ятаю твої маленькі пальчики і тоненькі ніжки. Пам'ятаю твоє перше слово. Нехай же ми назавжди збережемо нашу дружбу!

***

Наш безцінний скарб! У твій День народження ми хочемо побажати тобі - нехай твоє життя буде красивою казкою, нехай на шляху трапляються лише по-справжньому гідні люди, нехай все виходить і все йде так, як тобою і було задумано!

***

Моя мила донечко, бажаю кожною клітинкою тіла відчувати щастя, бажаю з кожним днем проживати хвилини радості. З днем народження, донька. Нехай не буде складнощів у твоєму житті, нехай замість «сумно» завжди буде «весело», а замість «нудно» — «здорово» та «цікаво».

***

В цей чудовий свято я хочу привітати чарівну донечку з Днем народження. Від усього серця бажаю міцного здоров'я, енергійності, благополуччя і спокою. Нехай на твоїх устах завжди сяє задоволена усмішка, а вірні друзі завжди оточують тебе своєю увагою, турботою і теплотою.

***

Мила моя, з днем народження! Хочу, щоб ти завжди мала мету в життя і до неї прагнула. Я хотіла б, щоб твої очі завжди блищали, а промениста посмішка радувала погляд повз проходять. Доню, будь щасливою і успішною! Реалізуй себе і радуй нас з татом, своїми успіхами.

***

Дорога донечко, я дуже рада, що доля змогла подарувати тебе і дозволити стати батьками, використовувати кожен шанс для того, щоб ти зуміла стати гідною особистістю. Нехай кожен день тебе чимось обов'язково радує, а надія на краще живе завжди. Як тобі поєднуються позитивні якості характеру: доброта і ніжність, ласка. Будь ласка, рости ніжною і доброю, чуйною і милою, адже саме в цьому випадку ти зможеш розуміти людей, робити кроки назустріч їм і дарувати справжнє щастя. Доню, приймай щирі вітання з наступаючим святом, з Днем народження. Нехай щастя обов'язково завітає в твоє життя і залишиться в ній назавжди. Хочу побажати міцного імунітету і ідеального здоров'я, багато сил і енергії, адже ти повинна активно розвиватися, просуватися до поставлених цілей і завдань, пізнавати навколишній світ. Нехай у тебе все вийде якнайкраще!

***

Джерело: superwords.co.ua