Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, українською мовою

Дорогий дід, з днем народження тебе! Бажаю щоб в тебе завжди було міцне здоров'я, бадьорий настрій і незламна воля! Нехай у твоєму житті буде побільше світла і тепла! Нехай щастям і радістю будуть наповнені твої дні! Нехай близькість рідних людей оточує тебе, і наповнює твоє велике серце нескінченним добром!

***

Мій коханий, мій добрий і рідний дідусь! Сьогодні я хочу привітати тебе з днем народження і побажати тобі всього-всього самого світлого і незабутнього в житті. Нехай твій кожен новий день починається з усмішок і сонячного світла, нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки світлі і добрі люди, а якщо життя буде підносити сюрпризи кожен день, то нехай воно так і буде, але от тільки нехай ці сюрпризи будуть тільки приємні і радісні. Міцного тобі здоров'я, мій дорогий, і нехай все погане, що колись траплялося в цій не легкій життя піде безслідно. З днем народження, дідусю!

***

Усі ми зростаємо на прекрасних народних казках, які нам розповідають в дитинстві рідні люди. У кожної людини є свій казковий герой: добра фея, красуня принцеса, билинний богатир чи добрий чарівник. І, дорослішаючи, люди асоціюють свої дитячі симпатії з іншими, вже реальними персонажами. У мене в дитинстві був один добрий чарівник. Він поруч зі мною і зараз. Я завжди для нього була і є маленькою королевою. Це ти, мій улюблений дідусь! Ти завжди вмів зробити так, щоб все довкола заграло фарбами радості; бути поруч з тобою, значить, відчувати себе в безпеці і знати, що в житті нічого поганого не може статися. З днем народження, дідусь, мій коханий, добрий чарівник!

***

Бажаю тобі, щоб ти став самим чудовим людиною на світі, а то й на всій величезній планеті. Щоб кожен день ти зміг отримувати від життя все тільки найкраще. Бажаю тобі, дорогий мій дідусь, щоб всі твої бажання стали солодкої реальністю, а біди та проблеми зникли у вирі щастя, тепла і веселощів. Бажаю тобі, щоб цей день запам'ятався тобі назавжди. Твій онук.

***

З днем народження Вас вітаю здоров'я і щастя справжнього бажаю нехай Ваші мрії збуваються завжди робіть те, що Вам подобається онуком Ви можете пишається я багато чого у Вас навчився вмію правильно приймати рішення хочу всього найкращого Вам побажати нехай сонце завжди світить над головою і радість хай буде вічною успіху Вам у роботі і вдома хочу щоб життя у Вас була прекрасна!

***

З Днем Народження, дідулю вітаємо і бажаємо, в першу чергу, звичайно, щоб твоє здоров'я було міцним нині і потім, щоб хвороби відступили навік.

***

Що таке наші роки? Вони проходять, вони просто летять, і ми вважаємо їх, згадуючи про те, скільки вже років пройшло... Але роки – це лише відрізки часу, придуманого нами. Важливіше всього те, що трапилося з нами в минулому і що може статися в майбутньому. Сьогодні у нас знаменний день – День народження улюбленого дідуся, і я хочу привітати його з цим чудовим святом життя і сказати, що я щиро захоплююся ним і сильно люблю! Я бажаю своєму улюбленому дідусеві не тільки довгих – довгих років, але й нових звершень у житті, адже у нього ще вистачить сил і пристрасті, щоб перевернути весь світ і здивувати нас!

***

Сьогодні, мені хотілося б привітати свого улюбленого дідуся з днем народження! І побажати тобі в цей день, напевно, удачі. Щоб тобі завжди у всьому везло! Щоб удача ніколи не відверталася від тебе. І знаєш, для мене велика радість бути твоєю онукою. Адже ти у всьому допомагаєш і оберігаєш мене. З днем народження.

***

Дорогий дідусю! Вітаю тебе з Днем народження! Ти завжди був і залишаєшся для мене прикладом. Твоя непохитна сила, справжня мужність, щира любов завжди підтримували мене і надихали. Міцного тобі здоров'я! І довгого плідного життя!

***

Дорогий мій дідусь, вітаю тебе з днем народження. Нехай не ослабне твоя життєва сила, нехай з цією датою у двері постукає добре здоров'я, світлу радість та душевна гармонія. Діда, бажаю тобі залишатися молодим орлом і гордим соколом, прикладом для наслідування і коханим нашим людиною.

***

Для мене ти улюблений дідусь, для мами – турботливий батько, для бабусі – чудовий чоловік, а для всіх нас – глава сімейства. Вітаємо тебе з днем народження і бажаємо якомога довше керувати кораблем під назвою сім'я. Міцного здоров'я тобі, невичерпної енергії і бадьорості духу, наш відважний капітан.

***

Кращого дідуся на світі поспішаю привітати з Днем Народження і побажати гарного настрою, міцного здоров'я та невичерпних запасів енергії і сил. Живи ще багато-багато років, допомагай порадою та добрим словом. В душі твоїй хай живуть завжди мир і спокій, а життя приносить лише приємні сюрпризи.

***

Милий мій, дорогий і улюблений дідусь! Прийми мої сердечні вітання з твоїм Днем народження! Хочеться побажати тобі богатирського здоров'я, спокою на душі і піднесеного, радісного настрою. Залишайся таким оптимістом з відмінним почуттям гумору і завзятим характером.

***

У день народження, мій прекрасний дідусь, нехай всі твої мрії та бажання неодмінно здійсняться, даруючи тобі щасливі миті! Нехай всі твої діти і онуки обожнюють тебе, частіше вдаються в твій затишний будинок, ніколи не забувають твої мудрі слова і передають їх своїм дітям! Будь щасливий і любимо, нехай береже тебе Господь! Твоя онучка.

***

Дідусь, сьогодні мені б хотілося подарувати тобі трошки щастя. Щоб в день свого народження ти відчував себе самим щасливим і здоровим. Хочу, щоб тебе ніколи не відвідувала туга і розчарування. І щоб ти завжди знаходився в здоровому дусі! Твоя онучка.

***

Дорогий дідусю! Вітаю тебе з Днем Народження і міцно притискаю тебе до свого серця. Я вдячна тобі за найважливіше, що є в моєму житті: одного з найулюбленіших моїх батьків, веселе дитинство, радісні моменти захоплюючі та повчальні історії. Дуже люблю тебе і бажаю ще більше міцного здоров'я, яке подарує тобі довге життя, сповнене чудових подій!

***

Вітаю з днем появи на світ самого улюбленого дідуся в світі! Бажаю тобі надзвичайних вражень, радості, довгоочікуваних новин та гарних подарунків. Головне, щоб тобі завжди було затишно і комфортно у своїй родині. Щоб ти завжди поспішав у своє тепле домашнє гніздечко і завжди тут був обласканий і зігрітий любов'ю, щоб тебе завжди розуміли та цінували, завжди дбали.

***

Улюблений дідусь! Бажаю тобі ніколи не сумує, завжди залишатися шанованою людиною. Тебе завжди будуть оточувати тільки хороші і рідні люди. Побільше тобі психологічної стійкості, бадьорого духу та гарної фізичної форми. Бажаю, що б тебе завжди переслідували удача і тільки хороший настрій.

***

З днем твого народження, дідусю! Хоч я вже виріс, але досі пам'ятаю, як ти мене вчив і виховував. Пам'ятаю, як розповідав тобі про своє перше кохання і слухав твої поради. Як же добре, коли є такий дідусь, як ти, до якого завжди можна прийти за порадою і почути добре слово, який завжди вислухає і зрозуміє.

***

Ось вже багато десятків років ти в нашій родині самий головний, милий дідусь. Прийми найщиріші вітання від онука. Будь завжди енергійна, бадьора, в прекрасній формі. Нехай здоров'я ніколи не підводить тебе, нехай на все вистачає сил. Нехай доля буде чистою і красивою. Живи, дідусь, багато – багато років нам на радість, Адже твій досвід і твоя мудрість нам потрібні, як повітря. Міцного здоров'я тобі, відмінного настрою, достатку та сімейного благополуччя. Нехай Господь оберігає тебе від біди.

***

З днем народження! Дивлячись на тебе, ніколи не подумаєш, що ти вже дідусь. Так ти даси фору двадцятирічним молодикам. І побажати тобі хочеться тільки одного — так тримати! Залишайся такою ж відмінній формі, як зараз!

***

В дивовижний день народження вітаю мого улюбленого дідуся. Бажаю тобі уваги від близьких людей, поваги та терпіння. Нехай буде багато добрих друзів і доброзичливих колег. Бажаю тобі справжньої дружби і пристрасної любові. Хай буде все, чого тобі хочеться. Твоя онучка.

***

Натхненного вітаю самого молодого і красивого, самого яскравого і пустотливого дідуся на світі! З днем народження! Бажаю тобі, дідусь, найбільш модних костюмів, щоб ти був молодим, привабливим і веселим. Нехай твій дозвілля ніколи не проходить нудно.

***

Дідусь, твій онук тебе сьогодні вітає з днем народження. Бажаю, щоб твоє здоров'я, бадьорість і оптимізм були непідвладні часу, щоб з тобою завжди було всім комфортно і весело, щоб життя не припиняла тебе приємно дивувати і дарувати теплі і пам'ятні миті.

***

Внучка вітає кохану і рідного дідуся з народженням у світі! Бажаю тобі сонячного світла, який би висвітлював твій життєвий шлях. Нехай будуть прекрасні перспективи і світле майбутнє. Бажаю тобі не сумувати і бути бадьорим і веселим. Бажаю міцного духу і твердої надії.

***

Я завжди з цікавістю думав: а як це, коли тобі 100 років? Це, напевно, як підійти до краю і глянути вниз з даху хмарочоса. Страшно, але дух захоплює! Або з десятиметрової вишки стрибнути в воду вниз головою. Мій дорогий дід! Скоро ти про це дізнаєшся, зробивши крок у цей екстремальний і хвилюючий вік. Після чого встановиш собі забіг на нову дистанцію — до 150 років!

***

Дідусь! Від усього серця, і при моїй глибокій повазі, хочу привітати тебе з твоїм персональним святом, днем народження! Хочу побажати тобі завжди залишатися молодим в душі, не втрачати юнацького запалу і зберегти на довгі роки свою мудрість і проникливість!

***

Джерело: svyato.co.ua