Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, українською мовою

З днем народження, дорогий мій братику. Бажаю тобі приємного здивування від кожного дня, неодмінною користі від кожної справи, великої удачі на будь-якому шляху. Нехай все в твоєму житті буде чудово і прекрасно, хай тобі завжди вдається зробити те, що задумав.

***

З Днем народження, братику вітає тебе сестра! Ніколи не сумуй, ніколи не бійся, ніколи не шкодуй про те, що не здійснилося! Завжди посміхайся, будь справедливий і цінуй те, що маєш! Нехай море усмішок, сонця і добра зустрічається на твоєму життєвому шляху!

***

Братику! Ти уявляєш собою гримучу суміш мужності, душевної теплоти, і самовіддачі і тому я дякую Богові за такого прекрасного брата! У твій день народження я від усього серця хочу побажати тобі, в роботі бути сміливим і рішучим, будинки — м'яким і ніжним, з друзями — веселим і винахідливим! Подорожуй, радій і люби!

***

Тебе чекає довга дорога. Дорога життя, що веде до слави, визнання і багатства. Чому запитаєш ти? Тому, що я тобі цього бажаю. І я, твій брат, всіляко допомагатиму тобі в цьому. З Днем Народження, будь щасливий.

***

З днем народження, мій милий і славний братику! Бажаю тобі легко і швидко мчати до своїх цілей, як гоночний автомобіль по трасі, бажаю бути успішним і процвітаючим у справах, бажаю, щоб у житті твоїм завжди були грандіозні плани і широкий розмах. Здоров'я тобі, брат, достатку й любові.

***

Милий мій братик, будь ласка, прийми найтепліші вітання з днем народження! Нехай у тебе все складається тільки самим класним чином, хай навколо тебе збираються тільки справжні чоловіки і самі чарівні жінки! Від душі бажаю тобі знайти в житті своє покликання, у майбутньому розвинути її до рівня серйозного і прибуткового бізнесу, стати власником шикарного будинку, крутий тачки і, звичайно ж, вірним чоловіком якоїсь карколомної красуні! Нехай у твоєму житті завжди сяє сонце і дме вітер змін на краще, звучить веселий сміх, рікою ллється пиво відмінної якості (а до нього — найдорожчі закуски), нехай гаманець тріщить по швах від хрустких купюр всіх кольорів, на всіх дорогах, які ти вибираєш, горить тільки зелене світло! Бажаю, щоб тебе обминали всі біди, негаразди, недоброзичливці, заздрісники і злі даішники! З днем народження, братішка!

***

Дорогий брате! В цей святковий день, день твого народження, дозволь побажати тобі успіху в твоїх звершень, здоров'я, бадьорості тіла й духу, хороших друзів, міцною і непорушною особистому житті. Щастя і удачі тобі, брате! Ми з тобою!

***

Улюблений братик, з днем народження! Бажаю тобі завжди бути на крок попереду від своїх суперником, завжди знати відповідь на найважчі запитання, вміти вирішувати найскладніші життєві завдання і добиватися поставлених цілей всупереч всім перешкодам.

***

Сьогодні особливий день! Адже найкращий чоловік – мій брат – святкує свій День народження. Братик, хочу побажати тобі, щоб твоє життя завжди грала тільки райдужними квітами, щоб горе і сльози обходили твій дім. Ми з тобою багато чого пережили разом, і пустощі, і радість, і сварки, але я завжди знала, що можу покластися на тебе. В неприємні моменти ти завжди був поруч і допомагав порадами, захищав від зовнішнього світу. Спасибі тобі за те, що ти є!

***

Брат, як добре, що ми не самотні! Спасибі долі за тебе. Я кажу це абсолютно щиро в це чудове свято – день твого народження. Прийми мої вітання і побажання здоров'я, як у трьох богатирів, розуму на три голови, як у змія Горинича і любові, як у султана в гаремі!

***

У день народження брата хочу побажати, щоб твоє життя сяяла яскравими фарбами, була наповнена гострими враженнями та позитивними емоціями. Бажаю досягнення цілей, перемог у кар'єрі і в особистому сфері, відчувати себе господарем свого життя!

***

Мені пощастило, що у мене є брат, адже далеко не кожна людина може похвалитися цим! Ти для мене не просто брат, ти для мене найкращий друг та опора! Ти самий чудовий і добрий чоловік на планеті! Я рідко кажу тобі такі слова, але ти все одно знаєш, як сильно я тебе люблю! З Днем Народження, рідний мій брат! Нехай кожен день стане приводом для щастя! Бажаю тобі перемог у всьому, хай збудуться всі мрії! Це твій день, братішка! Нехай він подарує тобі багато світлих і теплих спогадів!

***

Я хочу привітати свого дорогого братика з тим, що він став ще на один рік старше, мудріше і відповідальніше. Насправді, з нас двох саме ти завжди був самим відповідальним і працьовитим. Мені хочеться побажати тобі міцного здоров'я, тому що всього іншого ти зможеш домогтися самостійно. Мені неймовірно пощастило з таким брательником, тому що він у будь-який момент готовий виручити мене. Ніколи не забуду, як ми з тобою потайки збирали гроші, відкладаючи з кишенькових, щоб підсумку зробити мамі приємний подаруночок. Не пам'ятаю точно, що ми тоді купили, але пам'ятаю, що вона була на сьомому небі, а адже це було твоєю ініціативою, тому що я б до такого не додумався б. Я вітаю тебе, мій самий крутеций братик. Ось побачиш, що це буде сама крута вечірка цього року. А все тому, що саме я займався організацією цього свята.

***

Братик мій молодший, я тебе вітаю з днюхой! Бажаю тобі міцного здоров'я, бадьорості, достатку, позитиву, удачі і побільше позитивних емоцій. Нехай життя твоє проходить весело, легко і завзято, а поруч завжди будуть вірні друзі та справжня любов!

***

Приймай у своє свято найтепліші та сердечні вітання! Дорогий братик, від усього серця бажаю тобі не розтратити того вогню в душі, який зігріває своїм теплом всіх і все, що тебе оточує. Здоров'я тобі, щастя, надійних друзів, вірну любов і довгого життєвого шляху. Я тебе люблю і ціную.

***

У кого сьогодні день народження? Вірно, у самого кльового брата в світі! Ура! Ну що побажати тобі, рідний? Хочу щоб тебе оточували справжні, вірні й віддані друзі. Нехай життя вирує і буде сповнена незабутніми враженнями і божевільними подорожами. Обіймаю тебе!

***

З днем народження, дорогий мій брате! Бажаю тобі домагатися великих успіхів саме в тому, що тобі цікаво, що для тебе так важливо. Бажаю тобі здоров'я, міцних сил, терпіння, завзятості і наполегливості, а також удачі, впевненості, позитивного настрою, сміливих планів і легких шляхів до їх реалізації.

***

Дорогий мій самий улюблений брат! Ти для мене став втіхою і маленьким щастям, коли ти народився. Мама часто залишала мене з тобою я за тобою дивилася і часто говорила тобі, що я не мама. Пам'ятаєш, ти не любив мити голову і завжди плакав, а я сказала, що її треба мити. Зараз у тебе довге волосся і ти її миєш, кожні три дні. Ми з тобою разом перебороли страх, коли ти був маленьким, тепер ти сам знаєш, що ти можеш. Можеш бороть страхи і сам піклуватися про себе. Ти виріс і став значущим в очах твоїх друзів і в очах твоєї майбутньої дружини. Твій вибір незаперечно гарний, на те ти мій брат. А у мого брата відмінний смак, добре ставлення до батьків і жінкам, чудові гени. Улюблений братик ти самий турботливий у світі.

***

Я хочу привітати свого старшого братика, який з самого дитинства мені говорив, що його завжди будуть любити більше, тому що він справжній красень. Насправді, батьки любили нас однаково, але він вперто стверджував, що його люблять більше. Зараз ми вже виросли, немає ніякої різниці між нами, тому ми стали справжніми друзями. Я хочу привітати тебе з настанням нового етапу в твоєму житті, який ознаменується новими пригодами, радісними зустрічами та доленосними знайомствами. Я хочу, щоб ти завжди говорив мені про ці самі пригоди, тому що я теж чекаю нових емоцій і відчуттів. Мені хочеться побажати тобі лише того, чого ти сам хочеш, інакше якщо я прогадаю з побажаннями, то ти мені цього вже точно не пробачиш. Але я все одно знаю, що в душі ти дуже добрий і ранимий, просто вголос цього не кажу. Але сьогодні зовсім інший випадок.

***

І було у батька три сина... Так починається багато казок, а нас у батька і правда – три сина. Тільки наша казка — не така як інші! По-перше, ми всі красиві і розумні. По-друге, не будуємо підступів, а охоче допомагаємо один одному! Сьогодні ми святкуємо День народження нашого брата і хочемо побажати йому, насамперед, любові! Хай одного разу тобі зустрінеться царівна, яка оточить тебе турботою, зігріє твій дім і подарує тобі спадкоємців! І звичайно, нехай тобі завжди і у всьому супроводжує удача, а здоров'я і сил буде, як у справжнього уссурійського тигра!

***

Безтурботною і легкою життя. Улюбленою, цікавої та високооплачуваної роботи. Насиченого, яскравого та продуктивного відпочинку. Залізного здоров'я, кам'яної мускулатури, твердого характеру і ніжної любові. З днем народження, братішка!

***

З днем появи на світ, мій улюблений братик! Бажаю тобі бути благословенням для людей, щоб в тобі вони знаходили джерело сил, мудрості, чесності та доброти. Бажаю тобі мати широке серце, як море. Нехай душа буде прозорою і чистою, як вода. Нехай грози і шторми обійдуть тебе.

***

Братику, вітаю з днем народження! Бажаю отримати від життя максимум приємних сюрпризів. Бути лідером і досягати свої бажання. Любити, розвиватися, прагнути і домагатися. Хочу, щоб ти завжди був щасливий!

***

Сьогодні в тебе свято. Хочу привітати з днем народження, ти мій улюблений братик! Що побажати тобі в такий щасливий день? Щоб сонце завжди над тобою світило, осяваючи щастям і успіхом. Щоб від дощу смутку та зневіри, завжди прийшов тобі на допомогу парасолька твого вірного друга або подруги. Щоб ти купався в океані здоров'я та прибутку і щоб погані новини розчинялися по дорозі до тебе. Нехай у тебе все виходить і нехай ти будеш найщасливішою!

***

Дорогий братику, вітаю тебе з святом! Перед тим, як задути свічки на іменинному торті, загадати найзаповітніше бажання і нехай воно як можна швидше здійснитися, адже я так хочу побачити тебе щасливим і радісним. Бажаю тобі завжди залишатися мужнім і надійним! Бажаю тобі вже швидше завести свою сім'ю, тим більше твоя дівчина справжня красуня, яка до того ж щиро тебе любить. Бажаю тобі відчути ту справжню радість батьківства, адже обіймаючи власної дитини, ти відчуєш себе неймовірно щасливим і потрібним ще комусь крім нас усіх. Ще бажаю тобі благополуччя, гармонії, розуміння і як можна радості. Насолоджуйся кожним днем, який тобі судилося провести на цьому світі, і роби з нього користь.

***

Тобі побажаю, щоб мрії здійснилися, щоб тільки світлі миті життя пам'яталися. Нехай твій кар'єрний ріст буде успішним і сприятливим у всіх починаннях. Хочу привітати тебе з Днем Народження, всіх благ тобі, мій улюблений брат!

***

Джерело: happyb.com.ua