Найкращі привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника


Найкращі привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника

Дорогий мій дядьку, я вітаю тебе з днем народження й від усієї душі бажаю впевнено досягати нових цілей, з оптимізмом йти по життю, з радістю зустрічати кожен день, з любов'ю в серці жити і з надією в душі летіти до своїх мрій.

***

З днем народження, дорогий мій дядько. Бажаю, щоб випадки у твоєму житті були щасливими, щоб друзі були вірними, а близькі — люблячими і коханими. Нехай тобі страшенно щастить, хай кожен день має свій насичений режим і складається тільки на твій розсуд.

***

Я, як племінниця, сьогодні просто зобов'язана привітати свого чудового дядька з днем народження! Так як він дуже добрий, чуйний і відповідальна людина! Він може вирішити будь-яку проблему! Ніякі перешкоди йому не перешкода! Бажаю вам довголіття, душевного спокою!

***

Дядько наш дорогоцінний, святкує сьогодні день свого народження. Хочемо побажати йому, залишатися таким же сильним, харизматичним, справжнім чоловіком. Ваша енергетика і оптимізм, завжди підбадьорює і покращує настрій. Будьте все своє життя на коні, раз домігшись успіху, ви утримали його, бажаємо продовжувати в тому ж дусі. Подаючи приклад всім оточуючим, будьте щасливим не тільки зовні, але і всередині.

***

Кожен день народження – бар'єр. Спочатку перестрибуєш легко і з веселою відвагою, а потім вже ледве перебираєш ноги до наступного і хочеш лишитися по цей бік відрізка в дорозі як можна довше. Дорогою дядько, нехай кожен твій свято несе не тільки нову одиницю в паспорті, але і сили і радість від того, що ще один рубіж подолано. А разом з ним прийшло в життя ще більше мудрості, добра, вірних друзів та досвіду! Вітаю тебе з Днем Народження! Я щасливий, говорити тобі це знову і знову. Радіти, що з року в рік ти частина мого життя! Дякую за підтримку, турботу, щире спілкування і за те, що стаєш моїм прикладом! Бути родичами – це здорово, але бути при цьому ще й друзями – безцінне! Залишайся завжди таким мужнім, добрим і безжурним! Твій племінник.

***

У День народження забудь, наскільки ти суворий і серйозний. Як в голопузом дитинстві, пробіжися калюжами, розмахуючи дерев'яною шаблею. Посміхнувся? Ось і нехай з тобою залишаються безтурботність і захват від простих радощів. Будь щасливий!

***

Життя іноді буває не такою, якою ми її хочемо бачити. Але навіть в такому випадку турбуватися зовсім не варто. Просто потрібно навчитися приймати так, як воно є, і тоді впоратися зовсім буде набагато легше. Сьогодні всі ми зібралися в цьому місці зовсім не просто так. Зробили ми це для того, щоб відзначити свято дня народження нашого дядька. Він дуже не любить його, і тому ми вирішили показати йому те, яким гарним і яскравим може бути свято. Також я приготував для тебе той подарунок, який може так сильно тебе порадувати. Дуже сподіваюся, що тобі він зможе сподобатися. І наостанок, коли час буде занадто пізніше, я просто скажу тобі про те, що ми всі тебе любимо, і завжди готові тобі допомогти всім тим, чим тільки зможемо. Ось чому тобі не потрібно так сильно переживати з-за різних проблем.

***

Вітаю з днем народження, моя мила і чудова теща. Хай буде Ваше життя добра і повна щастя, нехай буде непохитним Ваш успіх і прекрасним настрій, нехай буде Ваш будинок затишним і світлої удача, нехай шлях довгим Ваш шлях і міцним здоров'я.

***

Хто може гідно привітати з днем народження такого дядька як ти? Тільки такий розумний і добрий, красивий і привабливий, і просто чудовий племінник, як я! А кажуть, що родичі схожі. Тому бажаю тобі і надалі бути схожим на мене!

***

З величезним задоволенням вітаю з днем народження людини чудових душевних якостей, у великому серці якого знайшлося місце для дуже багатьох! Ми, зі святковим настроєм, хочемо побажати довгого і щасливого життя, повної радісних миттєвостей і приємних вражень!

***

Дядько, вітаю тебе з днем народження і хочу побажати довгої і захоплюючою мильної опери твоєму житті з серіями, наповненими щасливими і радісними подіями, веселими і захоплюючими пригодами. Дядько, будь чудовим актором своєї гри, безсумнівним секс-символом в очах жінок і гідним суперником для справжніх чоловіків.

***

З днем народження, дядьку, дядечку, дядюлечка! У мене є багато слів, які я б хотів подарувати тобі сьогодні. Адже ти знаєш, що ти у мене найкращий дядько в світі! Бажаю тобі завжди і у всьому бути самим - самим! З найкращими побажаннями твій племінник.

***

З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю кожен раз потрапляти в «яблучко», бути завжди поза конкуренцією і постійно домагатися все нових перемог. Нехай будь-які перепони на життєвому шляху тобі дарма, нехай кожен день несе в собі щастя і радість.

***

Життя варте того, щоб радіти кожному швидкоплинному події, старанно перетворюючи його у яскраве особисте везіння. Дядько, в цьому відношенні ви справжній чарівник. З днем народження вас, нехай яскраве везіння і далі перетворює ваше життя в незабутню радісну стежку любові й насолоди.

***

Дядечко, дорогий! З днем народження тебе! Нехай у твоєму серці й домі назавжди оселяться достаток у всьому і любов! Будь завжди таким же енергійним, добрим і самим-самим-самим! З любов'ю, твої племінники!

***

Бажаю, щоб ти був завжди молодий і красивий, щоб був злегка моп і йолоп, що був і плейбой, і хлопець свій, і як завжди, щедрий і широкий душею.

***

Я поспішаю тебе, мій дядько, привітати з самим чудовим і світлим святом, яке зветься Днем Народження! Прийми мої вітання та побажання великого щастя, сили грошей і, звичайно, здоров'я! Нехай твої очі завжди сяють прагненням до успіху і до нових відкриттів! З Днем Народження!

***

Дорогий мій дядько, коли я поруч з вами, мені тепліше, всі біди здаються дрібними і порожніми. Я так хочу бути схожим на вас. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб у вашому житті не використовувалася чорна фарба. Нехай темні хмари не закривають яскраве сонечко. Вам тільки веселощів, щастя, любові і настрою.

***

Привітаю з чудовим ювілеєм. Нехай у 60 років щастям і радістю повниться кожен світанок, нехай веселою і молодий буде завжди душа, хай роки ідуть далі впевнено, але не поспішаючи. Бажаю Вам добра і блага, удачі і любові рідних.

***

Мій найпрекрасніший в світі дядько! Я від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Як орел гордо майорить над хмарами, так і ти велично піднімайся вгору по кар'єрних сходах. Нехай твої очі світяться від постійних успіхів, а люди, які тебе оточують, дарують тобі любов і щастя!

***

З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю світлих почуттів і добрих надій, рівною та успішної дороги до поставленим цілям, вірної любові та великого статку, неймовірної удачі і безсумнівного щастя душі.

***

Мій коханий, дорогий мій дядько, в твій день народження дуже хочеться побажати тобі багато - багато хороших вірних друзів, знайти розуміючу і люблячу другу половину! Бажаю злагоди в родині, затишку в домі, а ще – дзвінких дитячих голосів у дворі! Нехай твій день народження ювілейний на все життя запам'ятається! Твоя племінниця.

***

З днем народження, дядько! Дуже хочу тобі побажати побувати на Багамах. Щоб там ти наївся бананів, ананасів, потанцював з негритянками, насолодився теплом сонця, моря, щоб всі твої мрії здійснилися. І щоб на пам'ять тобі подарували мавпочку. А щоб тобі краще мріялося, я подарую тобі зв'язку бананів. З любов'ю, твій племінник.

***

День іменин – свято, яке, швидше за все, люблять всі люди. І повірте, його є за що любити. Адже саме в цей день можна отримати так багато позитиву і радості. Дуже важливо, щоб кожна людина намагався без кінця принести щастя в своє життя, адже тільки тоді він зможе до самого кінця залишатися щасливим. Сьогодні, коли мій дядько святкує свій день народження в черговий раз, мені так сильно хочеться його здивувати. Ось чому я приготував для нього такий незвичайний подарунок. Якщо він його подивиться, то напевно неймовірно зрадіє. І зараз, коли часу майже не залишається, мені треба сказати йому про те, що він для мене дорогий. Ось чому я без кінця про нього хвилююся. Нехай же всі, що з ним не відбувається, завжди буде хорошим. І тільки тоді я зможу продовжувати радіти за нього без кінця. Живи щасливо, та пам'ятай про те, що ми тебе дуже любимо.

***

Як давно ми хотіли сказати, що ми найщасливіші люди на Землі, адже у нас є найкращий Дядько, чий день народження — загальне свято нашої сім'ї, сімей сусідів і знайомих. Наші вітальні побажання — це просто щире бажання, щоб ти був здоровий, веселий і щасливий!

***

Скажи-ка, дядя, адже не дарма нас вітають з ювіляром!? Ми пишаємося таким дядьком як ти. Все, чого ти хотів досягти в житті, ти отримав завдяки своєму розуму, терпіння і праці. Бажаємо тобі відмінно повеселитися на пенсії!

***

Мій дядько самих чесних правил. Так-так, саме так я хочу охарактеризувати тебе, мій любий дядечко. Я не зустрічав ще такого чесного, відкритого людини, який завжди протягне руку допомоги близькій людині. В цей день я хочу побажати тобі великих змін у житті в кращу сторону, блискавичних рішень у будь-якій ситуації, процвітання, успіхів. Нехай твоє оточення піклується про твоє благополуччя і любить тебе і цінує. З днем народження, дорогий!

***

Що побажати тобі дядечко в цей світлий день, ну природно тільки самого хорошого. І нехай в цей день в твою честь звучать тільки хвалебні тости, і застільні пісні звучать в твою честь.

***

Сьогодні я вітаючи дядька з днем народження і, як і всі люблять його люди, бажаю моєму дядькові щастя і благополуччя! Хай щастя просто оселиться в його будинку вірним псом, не пускає на поріг прикрості, але виляє хвостом удачі та достатку! Нехай всі мрії стануть реальністю, а коло вірних друзів стане ширше!

***

У кожної людини в цьому світі є своя рідна душа. Це та людина, яка буде поруч у важку хвилину, підтримає, зрозуміє, а іноді і пожурить. Є така людина і в мене – це мій дядько. І сьогодні його день народження. І в цей день я хочу висловити йому свої найтепліші побажання. Дорогий дядьку! Нехай всі твої бажання стають реальністю. Я вірю, я знаю, що так воно і буде, адже ти з тих людей, які завжди досягають поставлених цілей. Залишайся таким же, сильним духом, людиною, якого не зламає жодна біда. У тебе багато друзів і хороших знайомих, які сьогодні зібралися тут, щоб тебе привітати. І це не дивно, адже ти завжди прийдеш на допомогу і даси пораду. Спасибі тобі за все, що ти для нас робиш. Ми дуже тебе любимо!

***

Нехай морська зірка, яскрава черепашка або екзотичний мінерал подарують тобі удачу і стануть твоїм талісманом в літні дні. Нехай любов подарує тобі багато радості і щастя, світла і романтичного духу подорожей, про яку ти завжди мріяв. Нехай хвиля успіху стане для тебе романтичною і яскравою, і нехай романтикам супроводжує удача, радість і любов, щоб все у твоєму житті складалося так, як ти мрієш і нехай твоя любов буде прекрасною й яскравою. Я бажаю, щоб мрія про будиночку біля океану стала для тебе не тільки реальністю, але і красивим натхненням до життя, метою і пристрастю, щоб любов ніколи не оминала тебе стороною і щоб твоя особисте життя завжди була об'єктом заздрості у тих, хто не досяг успіхів та всіх, хто хоче досягти того ж, чого досяг ти. Удачі тобі, дядечку, і натхнення!

***

Мій добрий улюблений дядько! Сьогодні твій День народження, і я знову хочу висловити тобі свою велику подяку за всі щасливі моменти дитинства, які нас з тобою пов'язували. Ти намагався порадувати мене завжди і у всьому, навчити чого-небудь нового і дуже цікавого. Ти завжди допомагаєш мені слушною порадою, коли я цього потребую. Будь завжди здоровий, дядько, а все, що тобі потрібно, обов'язково збудеться!

***

Сьогодні незвичайний день. Він прекрасний і хвилюючий, адже сьогодні у мого дядька, мого близького і вірного друга, День народження. Я хочу сказати спасибі тобі за ту підтримку, яку ти надаєш мені протягом багатьох років. Спасибі, що був поруч, коли було сумно. Спасибі, що ти завжди давав слушні і потрібні поради, що завжди був добрим і чуйним співрозмовником. І в цей день, твій день, я хочу побажати тобі всього найкращого. Я хочу, щоб тебе оточували тільки віддані і щирі люди. Ніколи не опускай руки і йди по життю з високо піднятою головою. Залишайся таким же добрим, милим, позитивним, емоційною людиною. Нехай все в твоєму житті складається так, як ти того хочеш. Зі святом, дорогий мій чоловік!

***

Що побажати чоловікові в День його народження? Я бажаю тобі стати директором сміттєвого заводу! І не питай мене «чому»! Сам подумай: гроші – це папірці, використані папірці – це відходи, а відходи – це сміття. Тож нехай у твоєму житті буде стільки сміття, скільки не поміститься ні в одному банку! А ще я бажаю тобі, щоб твоє життя була схожа на одну велику бочку з медом! Тільки будь акуратний і не влипни намертво від щастя. Але це ще не все... Бажаю тобі найкращу подругу з ім'ям «удача», дружину – золоту рибку, друзів – спільників і начальника – Хоттабича! Загалом, нехай у тебе в новому році твоєму житті все буде дуже круто, яскраво, незабутньо, приголомшливо, казково, неймовірно й дивно! Ми тебе любимо, дядько!

***

Кожне свято приносить людям безліч приємних емоцій та почуттів. І так сталося цього разу. Всі ми зібралися для того, щоб відсвяткувати іменини нашого дядька. Він виглядає таким щасливим, що можна подумати про те, що йому зовсім не важливо, що він старіє з кожним роком. Також ми приготували вечірку, яка повинна буде вас дуже сильно порадувати. Ми постаралися зробити все можливе, щоб посмішка не зникала з твого обличчя. І також мені хочеться сказати тобі про те, що стеж за своїм здоров'ям, адже це так важливо. А постарайся ще влаштувати своє особисте життя. Адже без цього ти не зможеш обійтися. Постарайся зовсім впоратися, і тоді у тебе все зможе вийти добре. Живи щасливо і не шкодуй про минуле. Адже все те, що було колись, повернути зовсім не вийде, як би цього не хотілося.

***

Джерело: iwish.co.ua