Привітання з днем народження другу не у віршах


Привітання з днем народження другу не у віршах

Дорогий друже! Вітаю тебе з Днем твого Народження, і висловлюю тобі подяку за щиру дружбу, яку нас пов'язує протягом багатьох років. Бажаю тобі зберігати твою природну веселість, життєлюбність і доброту, щедро даримую тобою всьому світу. Радий святкувати цей чудовий день твого явища на світ разом!

***

Один! В цей день я хочу сказати тобі наступне. Якщо, не дай Бог, у тебе трапиться бід, то в цей момент я хочу бути поруч з тобою, щоб довести свою дружбу, як це робив ти неодноразово. З Днем народження, друже!

***

Мій дорогий друже, сьогодні ти знову іменинник і, вкотре, зумів зібрати за одним столом всіх цих чудових і дорогих серцю людей. Я приєднуюся до всіх гостей і вітаю тебе з Днем Народження, а від себе хочу побажати, щоб ти завжди відчував у собі сильне здоров'я, енергію, натхнення. Я бажаю, щоб ти ніколи не сумував і не журився, нехай завжди в тебе будуть приводи для маленької чи великої радості. Нехай завжди поруч з тобою живе удача, нехай у домі оселиться любов, щастя, добробут, фінансовий успіх, мир і спокій, ніжність і взаєморозуміння. Я бажаю, щоб люди поважали тебе, любили і цінували. Щоб сім'я дбала про тебе, а друзі ніколи не зраджували. Я бажаю тобі безлічі щасливих, радісних і світлих днів. Будь щасливим і коханим, з Днем Народження!

***

Життя – штука цікава, але складна. Тому я побажаю тобі пройти всі її лабіринти прямо, гордо, з посмішкою на обличчі. Не піддавайся впливу негативу – нехай твоє свідомість буде наповнено лише позитивними думками, оптимістичними поглядами! З днем народження!

***

Вітаю З Днем народження! Хай буде в тебе золота мрія. Бажаю тобі душевної молодості, сили волі, сили духу, сталевих нервів, твердого характеру, вселенської радості. Будь завжди молодим і здоровим душею і тілом.

***

Добре співається в дитячій пісеньці про дружбу, про те, що вона міцна, як сталь, і не розклеїться від дощів і хуртовин. Друг ніколи не кине в біді, якщо це насправді справжній друг. Я впевнений у своєму одному на всі сто відсотків. Сьогодні він відзначає свій день народження. Від усього серця вітаю і бажаю багато – багато щастя, міцного здоров'я та удачі. Нехай оминають всі смутку і біди, хай освітлює твій шлях дороговказна зірка. Всіх земних благ тобі, благополуччя та успіхів та везіння у всьому.

***

На ґрунті кохання трапляється ревнощі.. На грунті бізнесу трапляється заздрість.. Чоловіча дружба — нива благоприятствований. Тут може вирости тільки підтримка! ..хоча кохання і розквіту бізнесу я тобі теж бажаю! З днем народження!

***

З днем народження, шановний друже! Бажаю тобі успіху постійного, як зміна пір року, величезного щастя, немов всі моря і океани разом, щастя нескінченного, ніби далекий космос, здоров'я міцного, як коріння і стовбур столітнього дуба!

***

Нехай твій День народження принесе тобі масу задоволення і багато радісних моментів. Бажаю завжди прагнути до втілення своїх мрій в реальність, а удача йде по п'ятах.

***

Дорогий мій друг, сьогодні твій день, зроби так, щоб він був по максимуму. А завтра, завтра? Повтори всі пригоди по колу знову! — другу у прозі

***

В День народження доброго людини, тим більше, близького друга, не можна скупитися на добрі побажання! Дорогий друже! Я вітаю тебе з цим особистим святом і бажаю бути настільки щасливим, щоб в житті не було місце засмученням! Будь завжди бадьорий і веселий, любіть рідних всім серцем і удача посміхнеться тобі!

***

У День народження краще говорити тільки правду. Так от, я щиро заявляю, що я вдячний Богу, мій любий, за те, що ти є серед нас, робиш наше життя яскравіше тільки своєю присутністю. Спасибі тобі за те, що у цей чудовий день ми можемо перебувати поруч з тобою. З Днем народження!

***

Наш друг, чий День народження ми сьогодні гучно відзначаємо, чудова людина і, звичайно, він гідний всього самого кращого. Так нехай, як любимо його ми, цінує його і начальство, не забуваючи вчасно підвищувати і щедро преміювати! Нехай вдома його завжди чекає смачна вечеря, ласкава красуня-дружина, а улюблена команда хай завжди в пух і прах громить суперників.

***

З днем народження, тебе, красивий, сильний і розумний! З тобою приємно проводити час завжди, ти не вмієш нудьгувати і сумувати. Будь таким же веселим! Нехай все в житті складається так, як ти захочеш.

***

У твій день народження я бажаю тобі всього самого доброго і світлого! Нехай любов яскраво горить в твоєму серці, діти радують тебе, здоров'я не підводить, на роботі все йде успішно, а в будинку завжди живуть щастя, успіх і благополуччя!

***

Це прекрасно – мати такого друга, як ти! І нехай сьогодні не день друзів, а твій день народження, я хочу висловити тобі свою вдячність. Ти дуже багато значиш в моєму житті, і тому я побажаю тобі того, чого бажав би собі, щоб успіх в особистому житті ніколи не покидав тебе! Безмежної тобі любові і миру над твоєю головою! Хай смутку ніколи не затьмарять твого щастя! Я хочу, щоб ти йшов по життю з посмішкою на вустах і ніколи не піддавався ні на чиї провокації!

***

З днем народження! Я рада привітати друга мого чоловіка і побажати легкій і захоплюючій життя, успіху, благополуччя і щастя. Нехай все, до чого прагнеш, неодмінно здійсниться, поруч будуть близькі і рідні люди.

***

Друже, прийми сьогодні найщиріші побажання в твоє свято. Нехай день народження принесе тобі прекрасний настрій, нехай неодмінно збудеться мрія, нехай життя дарує тобі тільки щасливі миті. Бажаю тобі міцного здоров'я, терпіння у всьому і стійкою витримки. Нехай завжди супроводжують тебе надія, віра і любов. Нехай хороші друзі радують тебе приємними новинами. Довгого віку тобі, благополуччя та удачі у всьому. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Спасибі тобі, мій рятівник! Постійно рятуєш від нудьги і поганого настрою! Вітаю з Днем Народження!

***

Ось сьогодні, і до тебе прийшов той свято, який раз у році, відзначають всі люди, всього світу! День твого народження! В цей день дружбан, я бажаю тобі ні про що не замислюватися, а просто насолоджуватися своїм святом! Адже не дарма він призначений для того, щоб тільки приймати поздоровлення, і отримувати подарунки! Я хочу побажати тобі перемог, перемог у всьому! І насамперед, відчувай себе щасливим! Нехай в очах твоїх, завжди світитися іскорка божевілля!

***

Мій найкращий друг, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі успіхів у всіх твоїх справах, і в особистому житті. Залишайся таким же веселим, добрим і чуйним людиною і не забувай про друзів. Вітаю!

***

Сьогодні саме той день, коли ми хочемо тебе привітати з додаванням року мудрості і зрілості! Від усієї душі тобі бажаємо процвітати і процвітати! Нехай у твоєму домі будуть лише гідні гості, здатні тебе підтримати у важку хвилину і підняти тобі настрій в будь-який час дня і ночі! Цими гостями будемо не тільки ми, а також іноземці: американець Джек Деніелс, шотландець Ред Лэбл, німецький друг Бакарді і старенький француз Хеннессі! Коли в будинку з'являться твої подружки, запроси до вас в компанію гарячу італійку Мартіні! Ми з нею особисто не знайомі, але кажуть, що вона завжди рада допомогти! Успіхів тобі в сердечних і фінансових справах!

***

З днем народження, друже! Бажаю відмінного самопочуття, веселощів, безтурботності, виконання заповітної мрії, яскравого і насиченого життя.

***

Нехай в цей день до тебе приходять тільки хороші думки. Я бажаю тобі знайти ту істину для себе, яку ти шукаєш. Нехай попереду у тебе буде ще сотня днів народження. Бажаю тобі зберегти твоє чудове почуття гумору, яке не раз нас виручало в непрості часи. Залишайся таким же. Адже все хороше, що може бути в людині у тебе є.

***

Друже, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі кожен день знаходити свою мету і перспективу, свою мрію і радість, своє натхнення і любов. Нехай життя дарує масу вражень і стовідсоткових шансів на успіх.

***

У кожного в житті є справжній і вірний друг, у моєму це ти друже. Щиро вітаю тебе з днем народження і хочу побажати яскравого життєвого шляху, втілення мрій, богатирського здоров'я, реалізованості і удачі у всьому.

***

Кружляють осінні палі листя, в'ється під ногами колючий поземка, тремтять літні квіти на вітрі, вмивається земля талим снігом після довгого сну – ти завжди залишаєшся для мене рідним і коханим! У будь-який час року і при будь-якій ситуації – ти для мене мужній і безстрашний герой! Прийми в свій день народження сердечні побажання добра, світла і благополуччя!

***

Ну що ж дружбан, ось і в твоєму житті настав той день, коли хочеш ти того чи ні, приходиться вислуховувати всі банальні привітання! Прийшла, нарешті, твоя днюха! Я бажаю тобі, поменше неприємностей на дорозі, а якщо одна з них і посміє зустрітися на твоєму шляху, то ти просто почни іржати, ну так як ми з тобою завжди. І після цього, зуб даю, та неприємність вмить розчинитися! Бажаю тобі в житті кулі, щоб все прямо саме пливло до твоїх рук! З днем народження!

***

Джерело: pobazhator.com.ua