Привітання з днем народження дружині своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дружині своїми словами, в прозі, українською мовою

День Народження – це чудовий привід ще раз відчути прекрасне та неповторне життя! Нехай кожен новий день буде приємним сюрпризом збудуться всі мрії!

***

Мила моя дружина, я вітаю тебе з днем народження. Радість моя, нехай твоє найбільше і заповітне бажання обов'язково здійсниться, хай твоя дорога буде встелена квітами краси і щастя, нехай моя любов дарує тобі персональну казку, нехай все навколо і завжди тобою захоплюються.

***

Вітаю тебе з днюшкой, Кохання всього мого життя! Ти моя радість, щастя, моє багатство! Моє бажання – завжди бачити тебе такою божественно гарною, доброю, ніжною, несхожою на інших і щасливою! Знай: немає на світі краще, дбайливіше, велелюбного й улюбленіше тебе!

***

Сьогодні особливий день у твоєму житті, ти відзначаєш свій день Народження. Цей твій свято навіює безліч спогадів. Хочеться пригадати ту першу зустріч, коли доля звела нас разом. Ту наївну дівчину, безтурботне і дуже веселу. Ти стаєш старше, розумніше, мудріше, але від цього тільки прекрасніше душею і тілом. Сьогодні особливий день він створений для похвал. Як я люблю твою втомлену посмішку, коли ти після трудового дня повертаєшся додому. Твої тендітні плечі стільки несуть в цьому житті. Адже на тобі сім'я, а це дуже багато значить. Давним-давно, ми мріяли з тобою про нереальних вершинах, може бути, ми не всі їх підкорили, але я впевнений, що більшість з них ми завоювали. У цей прекрасний день бажаю тобі завойовувати вершини далі, не зупинятися в дорозі, навіть якщо він стане дуже тернистий. Не змінюйся моя улюблена і йди по життю поруч зі мною. З днем Народження тебе, мій найдорожчий чоловічок!!!

***

З Днем народження, кохана крихта. Що побажати тобі в цей день? Не утрачивай любові до кулінарії. Добре було б, якщо ти полюбиш риболовлю, увлечешься футболом і станеш ти ідеальною дружиною. Це, звичайно, жарт, ти для мене завжди ідеальна дружина. В такий знаменний день я обійдуся без футболу і навіть одягну піджак і краватку. Нехай заздрять подруги твоєї ідеальної фігури, начальник радіє твоєму дотепності і крутим характером. Я люблю тебе саме таку. Сьогодні ти стала трохи дорослішими, позаду ще один щасливий рік, а попереду довге життя, де буде багато успіху, радості, щастя з дітками, з рідними, близькими, а головне, з твоїм коханим чоловіком, зі мною. Бажаю, щоб посмішка ніколи не покидала твоє личко, очі світилися щастям. З Днем народження, пташка моя кохана!

***

У моєї єдиною і неповторною сьогодні День народження! Я вирішив влаштувати для тебе свято, улюблена, тому що хочу, щоб ти хоч трохи відпочила. Ти сама відповідальна й турботлива мати, яка встигає приділяти однакову увагу всім. Діти тебе обожнюють, тому що ти в них повністю розчиняєшся. Мені іноді здається, що у мене не двоє, а троє дітей. Але це насправді дуже круто. Ти дуже мудра жінка, яка завжди контролює ситуацію і ніколи не втрачає самовладання. У тебе є відповіді на всі питання. Я бажаю тобі ніколи не зупинятися на досягнутому і розвиватися далі. Я дуже тебе люблю і роблю все, щоб ти була щаслива. Зі святом, моя кохана жінка! Спасибі тобі за все.

***

Людське життя буде наповнене яскравими фарбами тільки в тому випадку, якщо кожен буде намагатися самостійно. Якщо так буде відбуватися насправді, то тоді все буде чудово. Ти моя дружина, яка вражає своїм оптимізмом і радістю. Дивлячись на тебе, все більше розумієш, що ти неймовірна жінка. Але, зараз трохи не про те. Ми з тобою святкуємо день твого народження. І тому крім привітання своїми словами я приготував для тебе подарунок, від якого ти в будь-якому випадку будеш в неймовірному захваті. Коли ти його побачиш, у тебе на обличчі з'явитися усмішка, і вона насправді прекрасна. І наостанок, коли часу залишатися вже зовсім не буде, я просто обійму тебе так міцно, як тільки у мене це вийде, і поцілую тебе. Пам'ятай, що в тебе завжди буду я, людина, на яку ти завжди можеш покластися.

***

Улюблена дружина, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі радості, море позитиву, яскравих емоцій, тепла, спокою і умиротворення! Нехай твої очі завжди сяють світлом і любов'ю, серце буде наповнений ніжністю і турботою, а душа буде безтурботна і легка!

***

Приємно провести вечір вдома, з моєю кращою половиною — хлібосільну господинею і турботливою, коханою дружиною! Шкода, що зайнятість і інерція не дають частіше радувати тебе знаками уваги та подарунками, яких ти заслуговуєш. Але все-таки, будь ласка, пам'ятай про те, що я пишаюся твоєю привабливістю і людськими якостями. Знаю, що отримав справжній подарунок долі!

***

З народженням на світ вітаю мою кішечку, найкращу у світі дружину! В тобі є несломимая сила духу і волі, приголомшливий характер, ясний розум і твердість переконань. Ти радуєш мене з дня на день. Кожен день ти даруєш мені щастя і перевертаєш повсякденний світ, наділяючи його різнобарвною веселкою вражень.

***

Бажаємо затишної атмосфери в будинку, любові і теплоти у відносинах, поваги і довіри в колективі, щасливих і радісних років життя!

***

З днем народження, люба моя. Бажаю дзвінко сміятися і ніколи не сумувати, щиро посміхатися і вірити в диво, наповнювати наше сімейне вогнище теплотою і радістю, перетворювати цей світ і бути найщасливішою на цій планеті.

***

В твій день народження, хочу зізнатися тобі! Я кожен день дякую небеса за таку чудову дружину! Хочу побажати тобі, щоб краса твоя не згасала! Очі твої нехай світяться радістю та щастям! Серце хай буде таким же добрим, люблячим і світлим! Нехай кожен твій ранок починається тільки з посмішки!

***

В день твого Народження, моя найулюбленіша жінка, хочу піднести тобі слова любові! Нехай твоє життя осяяне промінням щастя! Будь завжди такою милою і доброю, нехай твоє ніжне слово і мила усмішка зігрівають серця твоїх рідних і друзів! Не журися, що роки летять, як птиці. Твоя краса з кожним днем стає все яскравіше і привабливіше. Чим більше я тебе впізнаю, тим більше розумію, яке щастя жити з тобою поруч! Будь завжди радісною і щасливою! Я тебе люблю! Твій чоловік

***

Мила моя, кохана і неповторна дружина, вітаю тебе з днем народження. Сонце моє, бажаю тобі успіху і радості в кожному дні, чудового настрою і солодких мрій, щасливих подій і благополуччя нашої сім'ї, безсумнівною успіхів і високих досягнень.

***

Моя кохана, рідна, найдивовижніша дружина на світі вітаю тебе з днем народження. Ти моє життя і моє дихання. Без тебе мені не потрібен цей світ. Ти моє щастя і мій скарб, моя ніжність. Люба моя, любима жінка, ти все, що в мене є.

***

Залиш справи і тривоги, кохана! Твій яскравий день настав сьогодні. З нагоди дня народження, прекрасна моя, висловлюю вдячність: за вірність мені і підтримку. Нехай майбутнє готує тобі казкові подорожі і щастя.

***

Хочу підняти тост за твої золоті руки, які не знають втоми. За тебе наша рідна й незабутня господиня, за те тепло і ласку твою, якої часом так не вистачає в житті. Живи довгий і щасливий вік і випромінюй та поділися тим теплом, що живе в твоєму серці.

***

Вітаючи з Днем народження дружину, я хочу насамперед нагадати, що з дня нашого весілля пройшло багато років... Напевно, їх вистачило б на ціле життя. Світ змінювався, а ми були разом. Ми йшли по дорозі життя, міцно тримаючись за руки і дивлячись один одному в очі, читаючи в них кожну мить: «Я люблю». У День народження дорогий мені жінки я також хочу побажати їй посміхатися кожен день і залишатися такою ж щасливою ще багато років!

***

Моя незвичайна жінка, я вітаю тебе з Днем народження! Я навіть не знаю, що тобі побажати, тому що у тебе все є. Щастя в особі мене, удача в особі мене теж є, любов сама собою присутній. Я бажаю тобі тільки здоров'я. Хоча навіть коли ти хворієш, то ти все одно прекрасна, але намагайся якомога рідше хворіти. Я обіцяю тебе допомагати в здійсненні та реалізації всіх твоїх ідей і бажань, якими б складними вони не були. Я тебе дуже люблю! Ти настільки прекрасна, що я навіть не можу знайти потрібних слів, щоб описати тебе. Будь ласка, залишайся завжди такою, тому що твоя щира посмішка завжди мене радує і робить ще сильніше. Зі святом, кохана! Я просто обожнюю тебе й обіцяю, що далі буде тільки краще.

***

Рідна моя, сама любляча дружина, хочу побажати, щоб ти постійно була все такою ж ніжною і лагідною, доброю і вірною, чуйною і пристрасною, а я обіцяю тебе радувати сюрпризами і гарними новинами.

***

Якось я зустрів дівчину, яка запала мені в серце. Подібної їй я не знав ніколи. Минув час, і вона стала моєю дружиною. А я і зараз відчуваю себе закоханим по вуха хлопчиськом, але що найцікавіше — зовсім не хочу позбавлятися від цього почуття. І сьогодні я вітаю тебе з днем народження, кохана!

***

Радість моя кохана дружина! З днем народження вітаю і хочу піднести ароматний букет, наповнений моєю любов'ю, теплом, турботою і взаєморозумінням. Прийми мої найщиріші побажання: квітучого здоров'я, полум'яного, величезного щастя, і більше приводів променисто посміхатися! Обіцяю довгі роки захищати і підтримувати тебе, безмежно любити і дарувати тільки яскраві миті, залишатися завжди твоєю головною опорою і силою! З днем народження, кохана!

***

У нас багато загальних радісних вражень і пережитих життєвих ситуацій, вони зробили нас дорожче і ріднішими один для одного. Ця душевна близькість дарує розуміння і згладжує відносини між нами, людьми з різних планет — горою м'язів і м'язів чоловіки з Марса та сильної у своїй слабкості жінки з Венери.

***

Моя улюблена дружина, моя надійна супутниця життя, сьогодні ти відзначаєш прекрасне свято — День народження. Я бажаю тобі міцного здоров'я, усмішок і гарного настрою. Нехай життя дарує тобі тільки щасливі моменти, нехай удача вибирає тільки тебе, моя радість. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі, і ніколи не буде розчарувань. Будь завжди такою гарною, веселою, ласкавою і ніжною. Нехай всі твої мрії перетворяться в реальність. Люблю тебе, моя єдина.

***

Моя улюблена дружина, моя друга половинка. Ти моє світло у віконці, мій промінчик тепла і добра. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай життя твоє буде казковою, довгою і щасливою. Нехай удача завжди супроводжує тебе. Міцного здоров'я тобі, мила, благополуччя і всього самого найкращого. Нехай найяскравіша зірка освітлює завжди твій шлях. Будь завжди такою ніжною, ласкавою, красивою і молодою. Нехай все задумане тобою, обов'язково здійсниться, хай дійсністю стануть солодкі сни.

***

Знай, я захоплююся тобою, ти моя сама солоденька! Я так шалено люблю тебе, моя зірочка.

***

Моя мила, прекрасна дружина, сьогодні чудовий день, адже у тебе день народження. Вітаю, кохана. Ти у мене мудра, як сова, відважна, як тигриця, ніжна, немов голубка, красива, немов ласка. Бажаю тобі завжди сяяти своєю доброю усмішкою, бути міністром всіх галузей в нашій родині, з кожним днем розквітати від любові і щастя.

***

Наша люба, кохана, мила, вітаємо тебе з днем народження! Бажаємо щастя і здоров'я на довгі роки. Будь весь час красивою, будь весь час щасливою — в цей день і завжди!

***

Сонце моє! Рідніше за тебе у мене немає нікого в цілому світі. В цей день, коли ти святкуєш День народження, я хочу тебе обійняти, подарувати тобі тисячу поцілунків і сказати, як сильно я люблю тебе. Просто люблю — я вкладаю у ці слова все своє серце, яке належить навіки тобі одній!

***

Сьогодні знаменний день не тільки тебе, але і у всій нашій сім'ї, бо це День народження хранительки вогнища нашого будинку, День народження моєї дружини і матері моїх дітей! Мила моя, люба! Хочу сказати, що все, що у мене є - це завдяки тобі. Ти моє щастя, і ти той, заради якого я живу і який мене постійно підстьобує рости і долати навіть нездоланне! Все, що я роблю - це для тебе і нашої родини! З Днем народження, рідна!

***

Моя кохана, люба дружина! Я хочу в твій День народження я сказати тобі спасибі за все, що ти наповнила моє життя. Ти принесла в наш будинок тепло і затишок, ти підтримувала мене і раділа моїм успіхам, ти народила мені хороших дітей, на яких не можна надивитись, адже вони – копія тебе! Ти – сенс мого життя, ти - той промінчик світла, який і зігріє в холод, і вкаже вірний шлях. Люблю тебе, вітаю з Днем народження і бажаю тобі здійснення всіх мрій і сподівань!

***

Що таке краса? Я можу сказати, що її втілення поруч зі мною. Сяючі, ніби з зірочками очі, тепла усмішка, дзвінкий сміх, чарівне обличчя і гарна фігура. Але справжня краса, як відомо, всередині. Доброта, ніжність, чуйність, уважність і, звичайно ж, безмежна любов, якою ти могла б наповнити весь світ, але даруєш мені одному. Люблю тебе, вітаю з Днем народження - нехай твої бажання завжди виконуються!

***

З днем народження, моя богиня. Бажаю бути зі мною завжди щасливою і життєрадісною. Мрій, дивуй, люби, вдохновляй, твори, створюй, радуйся, посміхайся, чаруй і ніколи не сумуй! Я тебе люблю і бажаю, щоб у тебе завжди все виходило.

***

Рідна, як багато хочеться сказати тобі на День Народження. Але за банальними привітаннями може сховатися головне - те сильне почуття, яке незмінно об'єднує нас. Ти ідеальна дружина, про яку можна тільки мріяти. Не втомлююся захоплюватися своїм оптимізмом і невтомним характером. Разом ми можемо все!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua