Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою

Ти знаєш, з появою тебе я дізнався, що таке справжня любов, і що таке щастя! До тебе я, напевно, і не жив. Ти найдорожче, що є в моєму житті! Спасибі тобі за все! Рідна моя! З днем народження! Нехай все в твоєму житті виходить, і нехай успіх біжить вперед тебе!

***

Кохана, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти пурхала як метелик і світилася щастям! Здоров'я тобі, уваги, турботи, посмішок, досягнень і пригод. Нехай твоє життя наповнюється світлими і добрими подіями, а я буду завжди поруч, твоєю опорою і підтримкою!

***

Немає в світі нікого ближче для мене, ніж ти, моя найкраща, найрідніша і кохана дівчина. Ти мрія всього мого життя, ти просто моя доля. Сьогодні у тебе день народження. Всі самі ніжні і добрі слова тобі, моя неповторна. Будь завжди такою красивою, ласкавою і життєрадісною. Бажаю тобі міцного здоров'я, величезного щастя, удачі у всьому, живи без турбот і прикростей. Радуй мене завжди своєю доброю, променистою посмішкою. Хай добрий ангел, завжди оберігає тебе від печалей. Я тебе люблю, моя мила.

***

З днем народження, кохана! Мої побажання любові, добра і здоров'я. Хай щастя огортає тебе, радість балує своїми новинами. Всі квіти світу я готуй кинути до твоїх ніг, прекрасних днів і сонячного настрою.

***

Моя кохана, моя хороша, в твій день народження бажаю тобі бути ефектною дівчиною, впевненою, дивовижною не тільки для мене, а для всього світу. Хай буде в житті багато щастя, нехай на тебе чекає великий успіх, нехай дарує відчуття польоту і приємною невагомості тобі моя любов.

***

Одного разу я замислився над тим, ким я міг бути в минулих життях? Королем, орачем, піратом, воїном, поетом? Може бути, я прожив сто життів в різні епохи, в різних країнах... І звичайно ж, я тоді любив... Любив тебе. Я відчуваю серцем, що ми завжди були призначені один одного, а значить, якщо існує нескінченний круговорот життя, то і в минулому, і в майбутньому ми були і обов'язково будемо разом! У твій День народження я вітаю тебе і ще раз дякую долі за те, що ще один рік на землі щасливо живе моя любов!

***

День народження – час пройти обстеження. Нехай результат аналізів констатує велику кількість радості в крові і підвищений рівень щастя. Показники краси будуть вище норми, а лінія любовної кардіограми веде себе просто непристойно.

***

Сонячний промінь пробився з-за обрію і впав на землю, сповіщаючи про настання нового дня. Дня незвичайного, особливого. Адже сьогодні народилась ти. Красива, чарівна, добра, сердечна. Справжня! Вітаю тебе з днем твого народження! Бажаю, щоб у твоїй душі завжди, як метелики, пурхали мрії. Щоб мрії ці вели тебе в світлі і незвідані далі. Щоб у цьому шляху тебе завжди супроводжували успіх, терпіння, розуміння друзів та любов близьких! Нехай твоє миле личко ніколи не затьмариться сумом, а в твоїх бешкетних очах не буде місця смутку! Нехай твій кожну мить, кожну годину, кожен день і кожен рік будуть успішними і щасливими! Люби, твори, твори! Зі святом тебе! З днем твого народження!

***

Дорога і найтепліша. В твій день народження, хочу побажати тобі морального задоволення від усього, чим ти займаєшся. Нехай промінь добра, висвітлює навіть ті невеликі сірі ямки, які іноді зустрічаються на шляху кожної людини. Адже головне в цьому житті, це не дивлячись ні на що, залишити блиск захоплення як у своїх, так і в очах людей, які тобі небайдужі.

***

Ангел мій неземної, завораживаешь всіх своєю добротою і красою. Стала ти тепер дорослішими, значить, змінилася ще сильніше. Головне будь завжди здоровою, а решта додасться без праці.

***

Саму прекрасну дівчину у Всесвіті, улюблену мою вітаю з днем народження. Сонечко, я тобі бажаю не знати розпачу та знесилення, впевнено летіти на крилах любові і удачі до своїх мрій, прикрашати цей світ своєю красою і дарувати близьким світлу любов і радість.

***

Загадуй загадки про себе, чаруй, вдохновляй, взвивайся іскрами, змушуй нерозумно посміхатися. Вирішуй всі труднощі граючись, втілюй всі ідеї легко, красиво і витончено. І нехай весь світ допомагає тобі в цьому. Будь здорова і щаслива: обов'язково і те, і інше. Люблю. Безмірно. З днем народження, мила!

***

В день народження твій, моя мила, красива дівчина, мій золотий промінчик, бажаю тобі щастя безмежного, як Всесвіт, удачі, успішного завершення всіх твоїх починань! Нехай всі твої мрії та найсолодші сни, неодмінно перетворяться в реальність! Ти – наша принцеса, яка завжди знає, чого вона хоче, завжди домагається чесною працею! З днем народження, дівчинка!

***

Люба моя, з Днем Ангела тебе я вітаю, і від чистого серця бажаю тобі зиму в затишному будинку біля каміна. Бажаю літо погожої на крутому курорті в п'ятизірковому готелі біля басейну. Якщо в клубі веселиться, то до ранку. Нехай любов твоя буде тільки справжня. Раптом вирішиш покинути мене, то йди красиво, ну а якщо все ж шлюб, то нехай він буде назавжди. Бажаю тобі тільки сліз від щастя, гарного настрою. Бажаю тобі ніч повну незабутніх відчуттів. А дні нехай приносять радість. І нехай удача біжить до тебе кожну секунду. Живи яскраво, адже життя прекрасне. Бажаю річку з шампанського, а дно з діамантів і рубінів. Берег нехай буде з золотого піску. І ніколи не настане всьому цьому кінець. Мої вітання приймай з відмінним настроєм! Адже ти моя чарівна, принцеса білосніжна на світі ти єдина, кому я шлю усі ці рядки.

***

Кохана, ти найкраща на білому світі. Ти така у мене одна, прекрасна, чудова і чарівна, дивовижна, неповторна. Ти мій кошеня, моя зірка, ти сонце таке ласкаве, ніжне і пристрасне. Для тебе я готовий дістати зірку і подарувати шматочок раю. Хоча все це так банально. Я подарую тобі свою вірність і серце. Немає на світі нікого важливіше, ніж ти. В моє життя ти увійшла як диво. Ти мене осяяла своєю милою посмішкою. Там, де ти світить сонце і навіть взимку розпускаються квіти і співають птахи. З тобою я готовий йти по дорозі життя і в смутку і в радості. З днем народження кохана! Щастя тобі бажаю безмірного, тепла безкрайнього. Будь найкрасивішою, виключно щасливим і прекрасним. Я люблю тебе і спрагу, щоб твоя усмішка радувала мене завжди. Нехай у всіх справах тебе чекає успіх і удача. А я буду тебе оберігати від смутку, лиха і негоди.

***

З тобою, мила, щомиті чудовий, з тобою весь світ здається добрим і яскравим. Ти навчила мене літати від щастя. Кохана, від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Нехай все, про що ти мрієш, обов'язково здійсниться, хай буде дивовижною у тебе доля. Я бажаю тобі багато щастя, величезних успіхів у всіх починаннях, багато сонячних днів і гарного настрою. Завжди посміхайся і ніколи не сумуй. Хай тобі у всьому завжди щастить, хай добрий ангел завжди оберігає від біди.

***

З тобою, моя кохана, кожен мить прекрасний. Я вдячний за такий королівський подарунок долі, що ти є у мене, моя найкраща дівчина на всій планеті. Ти світло у віконці, ти мій ідеал, ти дівчина моєї мрії. Я зроблю все, щоб ти була найщасливішою. У твій день народження прийми вітання і побажання, сповнені любові. Нехай тобі завжди у всьому щастить, Нехай Господь відведе всі печалі, і попутний вітерець удачі нехай завжди супроводжує тебе. Бажаю тобі натхнення, радості і всього самого найкращого.

***

Що потрібно для щасливого життя? Гарна погода за вікном, мішок золота, цікава робота? Все це, я скажу чесно, неважливо порівняно з любов'ю! Коли є любов, як у нас з тобою, не треба бажати більшого, ніж зберегти ці почуття, пронести через роки... Все інше, що буде бажане, обов'язково додасться, адже любов творить дива! Я вітаю тебе з Днем народження і ще раз зізнаюся в коханні, я ніколи не втомлюся говорити про це! І раз вже у нас є любов, то пора придбати ще дещо... тому я бажаю тобі щодня прекрасного настрою, оточення з хороших людей і більше удачі!

***

Нехай поруч буду я для любові та захисту, подруги для спілкування і веселощів, батьки для надійності та родинності, щастя – для посмішки і краси! З днем народження, любов моя!

***

У мене є мрія! Хоч всі і говорять, що вона недосяжна, але я вірю, що коли-небудь ця мрія стане моєю дружиною! Кохана, вітаю з днем народження! У тебе є все, про що тільки може мріяти дівчина, але я все ж хочу подарувати щось, що тобі обов'язково сподобається. Це моє серце!

***

Моя чудова і неповторна жінка, найулюбленіша і люба, вітаю тебе з днем народження. Бажаю насолоджуватися кожною миттю прекрасною життя, бажаю плавати по хвилях радості і щастя, бажаю ніколи не припиняти мріяти і загадувати бажання. Ну а я, як добрий чарівник, постараюся сповнити для тебе будь-яку забаганку.

***

Красиву і милу дівчинку вітаю з днем народження! Бажаю тобі рости і гарнішати не по днях, а по годинах! Бути розумною і навіть мудрою, стрункою і спортивної, працьовитою, дуже доброю до людей! Нехай збуваються всі твої заповітні мрії, посмішка частіше висвітлює миле личко, радість приходить несподівано і надовго! Хороших і вірних тобі друзів, любові від рідних, поваги в школі! Успіхів у навчанні та інших заняттях, гарного апетиту і солодкого сну! Будь коханою і щасливою!

***

Мила моя, ніжна. Ти найкрасивіша у мене, сама добра, сама турботлива, чуйна, ніжна, жіночна, довгоочікувана, прекрасна, рідна, неповторна, бажана, розуміюча, життєрадісна, чудесна, прекрасна богиня моя. З днем народження, любов моя.

***

З першим променем сонечка, осяяв небо в цей чудовий день, я хочу привітати тебе з Днем Народження. Самими теплими і ласкавими словами опромінити твоє серце, викликати посмішку щастя на твоєму прекрасному личку. Зі святом тебе кохана! Не підвладні роки твого витонченості і красі, більш того, з кожним днем, з кожною миттю ти стаєш все прекрасніше. Я хочу подарувати тобі весь світ, щоб він завжди знаходився біля твоїх ніг. Я хочу подарувати тобі зірки, щоб вони висвітлювали твій шлях, не даючи звернути з стежки успіху. Я хочу подарувати тобі своє серце, щоб воно завжди було поруч з тобою. Сьогодні твій день, сьогодні ти королева, якій підвладне все. Зі святом, мила!

***

В цей день народження я хочу привітати свою музу. Це ти. Ти моя мрія і зірочка. Без тебе я просто не зможу. Коли ти поруч зі мною – світ прекрасний і різноманітний. Я люблю тебе, моя дівчинка! Хочу бути поряд з тобою завжди! Бажаю тобі, моя рибка, жити так, щоб ні про що не шкодувати. Бажаю більше яскравих і приємних моментів у житті. Живи, гуляй, ризикуй, твори, грай, танцюй, шуми і радій життю кожну секунду!

***

Моя гарна, ласкава, ніжна і найкраща дівчина на всій планеті, дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Бажаю, щоб життя твоя була завжди квітучою. Нехай всі твої бажання неодмінно здійсняться, нехай удача завжди буде вірною супутницею по життю. Хай сонечко подарує тобі промінчик щастя, адже ти гідна всього самого прекрасного. Міцного здоров'я тобі, багато радості, успіхів у всіх починаннях. Хай добрий ангел береже тебе від усіх бід, а моя любов буде самим надійним оберегом.

***

Я хочу привітати найкрасивішу жінку на планеті з Днем Народження! Кажуть, що краса врятує світ. Я повністю згоден! Хочу побажати тобі, щоб крім прекрасного зовнішнього вигляду, прекрасною і ставала чистою душа. Нехай в ній живуть тільки любов, добро і щирість, а смутку, злості і гніву хай там ніколи не буде місця!

***

Наше незвичайне створення відзначає сьогодні своє свято. Ми знайомі з нашою чудовою іменинницею вже довгі роки, але мені здається, що я ніколи не перестану заново з нею знайомитися, знову пізнати її. Але мені подобається, що у мене така незвичайна дівчина. Вона ніколи не перестає мене дивувати, я захоплююся нею, тому що вона дуже сильна, та до того ж, вчить і нас всіх, як треба жити і радіти життю. Я дуже радий тому, що можу розділити її свято разом з нею, тому що ми ніколи намагаємося не пропускати такі важливі події в житті один одного. Я довго думав, що можна побажати нашій красуні іменинниці, але в підсумку вирішив, що найкращим буде натхнення. Тобі іноді просто не вистачає ідей, хоча ти дуже хочеш що-небудь втілити, ось тому я хочу побажати тобі натхнення. Нехай у тебе завжди буде багато ідей і планів, щоб ти розвивалася і прагнула завжди на краще.

***

З днем народження, моя люба і кохана дівчина. Бажаю тобі, мила, веселою веселки щастя в житті, яскравих сонячних променів, ніжного аромату квітів, свіжого повітря та проливного дощу, під яким ми удвох зможемо віддатися щирим неймовірним почуттям і емоціям.

***

З днем народження, мила дівчина. Бажаю, щоб на твоєму шляху не зустрічалися біди й печалі, щоб у твоєму житті буйним потоком розносилося щастя, і любов розквітала. Нехай у всьому і завжди вдається зробити правильний вибір, який принесе не тільки користь, але і чудовий настрій. Бажаю залишатися такою ж ніжною, чарівною і вишуканою.

***

Моя кохана, люба дружина! Я хочу в твій День народження я сказати тобі спасибі за все, що ти наповнила моє життя. Ти принесла в наш будинок тепло і затишок, ти підтримувала мене і раділа моїм успіхам, ти народила мені хороших дітей, на яких не можна надивитись, адже вони – копія тебе! Ти – сенс мого життя, ти - той промінчик світла, який і зігріє в холод, і вкаже вірний шлях. Люблю тебе, вітаю з Днем народження і бажаю тобі здійснення всіх мрій і сподівань!

***

З днем народження, мила іменинниця! Вітаю і бажаю щастя! І Нехай наша любов міцніє з кожним днем! Нехай збудуться усі твої мрії і радість ніколи не покидає тебе! Будь завжди такою красивою, молодою і стрункою!

***

Знаєш, я дуже засмучений і сердитий на тебе. Як ти могла вкрасти моє серце і при цьому навіть не запитати мого дозволу? І тепер у твій день народження я просто розриваюся від того, як сильно хочу поцілувати тебе і ніжно прошепотіти тобі на вушко — «Зі святом, моя кохана дівчинка»!

***

У моєї незвичайної дівчини сьогодні свято, якого вона так довго чекала. Взагалі я люблю твої Дні народження, тому що ти завжди все організовуєш настільки цікаво і яскраво, що ми потім намагаємося повторити це на своїх святах, правда, у нас зовсім не так виходить. Моя найкраща дівчина, я хочу побажати тобі міцного здоров'я. Знай, що всього іншого ти можеш і сама добитися, але для цього тобі треба здоров'я. Хоча я знаю, яка ти у нас витривалий і сильний, але все ж не хочу, щоб у тебе виникали проблеми зі здоров'ям. А ще я хочу, щоб всі твої мрії й бажання стали скоріше виконуватися, тому що у тебе їх вже так багато накопичилося, і всі вони настільки цікаві, що вже мені навіть не терпиться побачити, якими вони будуть в реалі. А ще я хочу сказати, що мені з тобою неймовірно пощастило, бо ти така чиста, щира дівчинка, яка вміє допомагати, слухати, а головне – чути.

***

Красуня моя ненаглядна! Рибка моя золота! Моє сонечко і мій ангелок! Я просто не уявляю життя без тебе. Дякую тобі за те, що ти зустрілася на моєму шляху. Ти прекрасна людина. Хочу привітати тебе з днем народження і побажати багато сміху в твоєму житті, хороших людей поруч. Здоров'я твоїм батькам та близьким. Хочеться, щоб ти була щаслива, будучи зі мною. Я постараюся зробити все, що від мене залежить. Чесно!

***

Джерело: vsivitannya.co.ua