Найкращі привітання з днем народження бабусі від внучки, онука


Найкращі привітання з днем народження бабусі від внучки, онука

Моя прекрасна бабуся, у тебе сьогодні день народження! Я щиро вітаю тебе і бажаю море радості і життєвих сюрпризів. Будь здорова, люба, добра, наповнена позитивними емоціями і приголомшливими ідеями. Щастя тобі і всього тільки найкращого!

***

Бабуся, з Днем народження! Ти – мій постійний супутник з самого народження. Я з теплотою і ніжністю згадую ті моменти, які ми провели разом. Ти була мені і вчителем, і помічником, і подружкою. Здоров'я тобі, бабуся. Бережи себе. І тоді попереду ще багато років ми будемо дарувати один одному радість спілкування.

***

Улюблена бабуся! Рада привітати тебе з черговим Днем Народження і ніжно цілую твої рум'яні щічки. Спасибі тобі за твою доброту та любов, якими ти щедро одаряешь мене з самого народження. Дуже люблю тебе і хочу обійняти. Бажаю тобі міцного здоров'я і всього того, про що ти мрієш. Я знаю, що твої мрії пов'язані тільки з благополуччям своєї родини, обожнює тебе безмежно. З Днем Народження, рідна!

***

Моя люба, моя нестаріюча, моя жива і випромінює світло! За весь сьогоднішній день ти вже прийняла вітання від наших дітей і онуків, від колишніх колег і вічних подруг і навіть від сусідів. І тільки я, твій старий слуга і шанувальник, не торкнувся мовою привітань твоїх чуйних вух. Що можна сказати, коли вже стільки всього сказано за прожиті разом роки? Скільки разів я крадькома помічав, як ти все неспокійнішим дивишся у дзеркало, як все менше тобі хочеться помилуватися собою! Але повір, в черговий раз і саме в цей день твого народження, хочеться захопитися красою і чистотою свого серця і з вдячністю запропонувати тобі серце у відповідь. Прошу лише одного: разом зустріти захід нашого життя, з тобою - єдиною на віки.

***

Моя бабуленька! З Днем народження! Нехай твоє життя, як і цей день, буде наповнена позитивними емоціями, відчуттям потрібності, увагою оточуючих, веселощами та хорошим настроєм! Нехай всі твої найзаповітніші мрії обов'язково збудуться! Радості тобі, щастя, здоров'я і серцевого світу!

***

Моя бабуся просто вражаюча жінка, така добра і ласкава, уважна і турботлива. Вона завжди і в усьому мене підтримує, розуміє з півслова. Я хочу від усього серця в День народження побажати їй неземного, безмежного щастя, вічної, сяючою молодості і дзвінкого сміху.

***

Бабуся, я знаю, що я рідко приїжджаю в гості і рідко дзвоню, але знай, що я дуже сильно тебе люблю. Бажаю я тобі довголіття, витривалості, стабільності, процвітання, забезпеченості і простого людського щастя!

***

Бабуля, я в твій день народження, бажаю гарної погоди в твоєму житті і самих добрих почуттів душі. Дорога бабуся, бажаю легко збиратися з думками, чудово управлятися з справами, з задоволенням проводити час з близькими і з радістю зустрічати кожен новий день.

***

Бабуся, я бажаю тобі, щоб на твоїх грядках був великий урожай. Я бажаю тобі смачних рецептів для консервації. Я бажаю тобі не хворіти і бути здоровим. Я бажаю тобі живого спілкування і більше позитивних емоцій!

***

Моя бабуся, без сумнівів - найкраща! Ніхто не варить солодше неї варення, не розповідає цікавіше казок, а вже про її турботи та уваги до онукам, нехай навіть вони давно виросли, і говорити нічого! Сьогодні – День народження, довгоочікуваний і дуже бажане свято! Мила бабуся! Нам хочеться так багато побажати тобі! Нехай у твоєму житті буде все, що ти хочеш, і нехай кожен день виповнюється по заповітного бажання!

***

Моя найдорожча і улюблена бабуся! Вітаю тебе з цим святковим днем, і від усієї душі тобі бажаю ще багато щасливих років, живи без горя і бід. Бажаю душевної та теплої весни, щоб збувалися всі ожиданья, прошу тебе, ніколи не сумуй, а я постараюся виконувати всі твої бажання. Нехай життя буде довгою, погода безхмарною, ніжне сонце, вітер ласкавий, теплий дощ, щастя безмежне, а ти, як і раніше – мила, добра і сама ніжна!

***

Моя улюблена бабуся, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти завжди була в доброму здоров'ї і прекрасному настрої. Нехай близькі і рідні люди радують тебе, піклуються і оберігають. Нехай життя приносить дивовижні сюрпризи і щасливі моменти. Щастя тобі, моя найкраща бабуся!

***

З ідеальних бабусь мені дісталася найкраща! Бажаю, щоб ти завжди усміхалася була сповнена сил і бадьорості! Ти все вмієш і завжди нас розумієш! Ми тебе дуже любимо і вітаємо з днем народження!

***

Бабуленька, вітаю тебе з днем народження. Мила моя, нехай на твоєму столі холонуть смачні пироги, в твоєму гаманці водиться багато грошей, на твоїй вулиці завжди буде свято, у твоїй голові народжуються світлі думки, а в твоєму серці весело грає гармонь.

***

Бабуленька моя, вітаю тебе з святом. Хоч ти і прожила чимало років, але зробила не все. Ти не навчила моїх дітей піч свої знамениті пироги, у зв'язку з цим я бажаю тобі здоров'я і прожити як мінімум два десятки років. А ми обіцяємо надавати тобі допомогу і турботу. З днем варення, бабуся!

***

Бабуся моя дорога, внучка всім серцем бажає тобі завжди командувати парадом, щодня віддавати накази свого серця зустрічати світанок з любов'ю і надією. Нехай цей день народження не тільки відрахує ще один рік життя, але і подарує тобі мішок міцного здоров'я і гарного настрою.

***

Нехай в цей день, день свого 60-річчя, яскравіше засвітить сонце, хай радість життя закриє темряву! Що побажати тобі? Звичайно, здоров'я — це кращий з подарунків! Щастя — це найкращий подарунок! І ще любові тобі хочеться побажати. Нехай вона буде великою, чистою, як діамант! Хочемо, щоб з твого обличчя ніколи не сходила посмішка, щоб радісно світилися твої очі!

***

Бабуся, добрішим тебе на світі немає! Тобі бажаємо довгих років. І щоб з ранку до ночі, була бадьора і весела. Щоб будинок не залишав затишок, а душу і радість і спокій. І щоб для онуків для своїх ти влаштувала бенкет горою.

***

З народженням на світі, моя бабуся! Нехай тобі дарують квіти і безліч подарунків. Нехай цей свято пройде весело і барвисто, принесе незабутні враження і збере за столом близьких і коханих людей. Бажаю, щоб все тобі в житті вдавалося, щоб вирішилися всі проблеми, щоб ти завжди бачила вихід з будь-якої ситуації.

***

З днем народження, люба бабуся. Я тобі бажаю жити весело і бадьоро, браво управлятися з городом і по дому, радувати себе й близьких святами з пирогами і своїми кулінарними шедеврами. Бабуся, нехай здоров'я не пустує, нехай удача завжди тобі допомагає, а наша любов нехай тобі додає сил і впевненості.

***

Сьогодні я поведу тебе в салон краси. Там тобі зроблять гарну зачіску та стильний манікюр і педикюр. Стиліст оновить твій імідж. А потім я поведу тебе в фотосалон! Обов'язково! Тому що у мене просто зобов'язана залишитися на пам'ять фотографія моєї бабусі! Адже вона так прекрасна в цей день - день свого народження! Мені потрібна ця фотографія для того, щоб через сорок чи п'ятдесят років я знайшла і глянула на цю фотографію. Щоб я згадала і ніколи не забувала про свою улюблену бабусю! З днем народження, моя сама прекрасна бабуся! Не бійся дивитись в дзеркало частіше, у кого немає цих зморшок? Звичайно, вони у всіх є. А ось таких очей, як у тебе, ні в кого немає! Я дуже тебе люблю! Вітаю з цим днем! Всього найкращого тобі! Твоя любляча тебе внучка!

***

З днем народження, найкраща бабуся в світі! Від усієї душі онука тобі щиро бажає тобі бути сліпучою, незабутньою, красивою, талановитою, розумною, тріумфальній, чесною, вірною, радісною, щасливою, коханою, самою чарівною.

***

Як багато в слові «бабуся» добра, світла, мудрості, тепла. Рідна, з днем народження! Хай веселими і здоровими будуть дні; рідні балують увагою, купають в турботі; світ дякує за радість буття. Спасибі тобі за подаровані життя. Тисяча поцілунків і обіймів кохання!

***

Ти, разом з мамою, служиш для мене прикладом справжньої жінки, яка всього досягла в житті і змогла побудувати справжній затишок у своєму домі. Я вітаю тебе з днем народження і бажаю щастя, міцного здоров'я і довгих років життя.

***

Улюблена бабуся, вітаю тебе з Днем Народження! Від усього серця дякую тобі за ласку, турботу і ніжність! За твою увагу і доброту! Бажаю тобі енергії, здоров'я і сил! Тебе попереду чекають довгі роки, які твої онуки постараються зробити щасливими!

***

Проходить час, змінюються часи, світ потихеньку перетворюється, але що незмінно супроводжує мене протягом усього мого життя, так це бабусина турбота, її мудрі поради, добродушна і тепле ставлення до своїх онуків. Сьогодні, в день твого народження, бабуля я хочу сказати тобі величезне спасибі за твою любов і турботу. Бажаю тобі не відчувати свого віку – не хворіти, бути бадьорим духом і прожити ще як можна більше щасливих років! Я пишаюся тим, що у мене така світова бабуся. З днем народження!

***

Дорога бабуленька! З Днем народження! Привітати тебе зібралася вся родина, всі рідні і близькі. Тому що саме ти – Сонечко, від якого хочеться набиратися тепла. А для мене ти ще й наставниця і приклад. Всьому, що я вмію, мене навчила ти. Спасибі тобі за це! Добра тобі і міцного здоров'я!

***

Джерело: wordsguru.co.ua