Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою

Найголовніше в нашому житті-це здоров'я. Якщо є здоров'я, то все інше наживеться. Матуся в цей день я бажаю тобі бути завжди здоровою і веселою. Щоб у тебе завжди був прекрасний настрій. Щоб ти раніше була доброю і лагідною. Мамуля я бажаю тобі щиро і сильно любити і так само бути коханою. Будь щаслива матуся!

***

Мама, хочу щиро привітати тебе з Днем народження. Цей довгоочікуваний свято має неодмінно подарувати тільки найкращі почуття та емоції, звершення надій і побажань. Рідненька, знаєш, я насправді щаслива, що ти для мене виявилася такою прекрасною і чудовою мамою, що дала мені свою руку і дозволила стати схожою на тебе. Знаєш, я дуже сильно тебе люблю і ціную кожну мить нашого спілкування. Саме тому я хочу привітати тебе, сказавши тільки ті слова, які ти гідна почути, хоча глибину своїх емоцій, любові і вдячності до тебе насправді вкрай складно передати тільки цими словами. Рідна, ти потрібна мені, бо я бажаю тобі довгого і успішного життя. Нехай у тебе буде можливість зустріти преклонную старість, зберігши ідеальне здоров'я і міцний імунітет, позитив і радість. Бажаю тобі справжнього успіху і щастя. Пам'ятай про те, що я завжди поруч з тобою.

***

Мамо, рідна ти моя душа, поспішаю привітати Тебе з Днем народження. Бажаю, щоб Твій дім ніколи не покидало жіноче щастя, тіло — гранітне здоров'я, а серце — любов близьких людей. Живи так, щоб душа співала, сусіди заздрили, а Бог тішився. Дякую Тобі за любов, турботу, щирість та цінні життєві поради.

***

Кожен раз, коли я падав, ти мене тримала. Ти ніколи не залишала мене без уваги, не давала відчувати страх. Я вірю, що без тебе я не був таким. Діти повинні пишатися своїми батьками, але я пишаюся тим, що кажу людям, що ти моя мама. Бажаю тобі життя, наповненою любов'ю, теплом і щастям. Прийми мої найкращі побажання в день народження. Ти була поруч, коли я ледве міг встати і говорити. Ти була поруч, коли я, нарешті, навчилася розмовляти й ходити. І тепер, коли я вже достатньо дорослий, щоб піклуватися про себе, ти все ще на моїй стороні, як справжня мати. Жодна жінка не досконала, як ти. Ти той чоловік, який навчив мене цінувати життя і бути щасливим незалежно від свого становища в ній. Насолоджуйся особливим днем і пам'ятай, як я шалено тебе люблю. Ти подарувала мені свою безмежну любов. Нехай цей день і роки попереду наповнюються благословеннями.

***

Мамо рідна, хай в цей день здійсняться мрії! Бажаю, щоб щасливою завжди була ти! Веселий промінчик сонця хай світиться в очах, душі прекрасної полум'я нехай зігріває всіх навколо. Ти сама рідна і найперший, найкращий людина на землі!!!

***

Сьогодні народилася чудова, неперевершена, сама рідна жінка! Матусю, ми вітаємо тебе З Днем Народження!!! Нехай життя твоє наповнюють барвисті події, радісні моменти і незабутні емоції. Так хочеться, щоб у твоїх очах завжди виблискував той завзятий вогник, від якого на душі відразу стає тепліше. Нехай кожна цифра, приплюсованная до твого віку, приносить все більше щасливий днів і позитивних переживань. Ти завжди була нашою підтримкою, огортала нас турботою і любов'ю! Мамусю, ти наш найдорожчий скарб!

***

Дорога наша матуся, від усієї душі вітаємо тебе з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій. Нехай тільки приємні новини наповнюють твоє життя. Дай Бог тобі міцного здоров'я, мирного неба над головою, поваги, любові та розуміння. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай всі заповітні мрії неодмінно збудуться. Живи, мамо, довго – довго і радуй нас своєю присутністю. Нехай господь оберігає тебе від усіх невдач. Всього доброго тобі, кохана матуся.

***

З днем народження, люба матуся. Бажаю мудрості сови і грація пантери, впевненості левиці і хитрощі лисиці. Матусю, хай все буде в твоєму житті добре та спокійно, нехай твоє серце буде вічна весна любові і щастя.

***

Бажаю тобі, мамочко, щоб не тільки в день народження доля радувала тебе приємними сюрпризами, щоб нічого не губилося, а втрачене обов'язково знаходилося з прибутком! Ще бажаю миру в душі, благополуччя в родині, затишку в домі і безмірної любові в серці, бажаю, щоб всі люди в світі хвалили тебе і обожнювали так, як люблю тебе я, а ти, щоб обдаровувала їх словами любові і подяки! З днем народження, рідна наша ненька!

***

Бажаю тобі, люба мамо, довгого життя, і навіть не це іноді важливо – важливо, щоб ти продовжувала з таким же запалом любити і вміти красиво і щиро радіти всьому хорошому, що в житті відбувається! Бажаю завжди бути такою активною і радісною! Бажаю щастя, улюблена мамочка! Бо щастя – це найважливіший чинник нашого життя, без якого нікуди не дінешся! Бажаю завжди домагатися своїх цілей і свої бажання! Нехай все виходить, тому що, все зобов'язане виходить у такої красивої жінки, як ти! Нехай більше дозвілля буде більше, ніж зазвичай! Бажаю тобі у твій день народження зуміти не дуже втомитися від привітань, і всі також сміятися сильно і весело! Удачі тобі! Вітаю від усієї душі і серця – чесному, тому як важливо любити в житті по-справжньому!

***

Від усієї душі я вітаю тебе з днем народження! Дуже люблю і хочу, щоб ти була щаслива кожного дня! Хай сонце освітлює твій шлях, друзі йдуть поряд, а члени сім'ї – підтримують і допомагають! Будь самою щасливою і веселою!

***

Моя кохана, ніжна матуся! Від усієї душі вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі легких шляхів до щастя! Нехай наш дім буде сповнений любові, достатку і благополуччя; нехай твої краса і молодість зберігають вічні позиції, а поруч завжди будуть улюблені і люблячі тебе люди!

***

З днем народження мамо! Знаєш, мені так приємно тебе вітати, що навіть сльози навертаються! Для мене сьогодні особливий день. Тому що якщо б не було тебе, я б не пізнала всю красу цього світу! Я не знаю з чого почати. Просто дуже хочу, щоб ти була щаслива! Бажаю тобі мама, ніколи не вішати ніс. Я хочу, щоб на твоєму прекрасному обличчі, завжди світилася усмішка! Ти дала мені те, за що буду вдячна тобі все життя! Мама, у цьому слові зливається найсильніша любов, і нереальне терпіння! У тебе, моя рідна мама, сьогодні день народження! В цей день, я хочу вибачитися. За те, що рідко кажу тобі про те, що люблю, але я дійсно шалено люблю тебе! Вибачитися за всі ті проблеми, які в тебе за мене виникали і за те, що часом тобі доводилося плакати за мене! З днем народження моя рідна мама! Я хочу подякувати тобі, за то, що ти завжди була зі мною! І за те, що у мене найкраща мама! Будь щаслива!

***

Мій улюблений, рідний чоловік, мамо, хочу в цей дивовижний, сонячний день побажати тобі міцного здоров'я на багато років, молодості і краси. Нехай твої чарівні очі випромінюють щастя, а губи посмішку. Спасибі тобі за турботу, ніжність, любов і ласку! З твоїм днем народження, моя люба!

***

Мама, твоя донька виросла, і ми сьогодні відзначаємо твій черговий День народження. Настільки важливе свято завжди робить тільки позитивне враження на всіх твоїх близьких людей. Мила, я настільки щаслива, що ми сьогодні можемо зібратися в одному колі, відзначити твій День народження. Хочу сказати, що я відчуваю, наскільки ми з тобою схожі і близькі, розумію, як багато щастя може припасти на нашу долю. Однак хочу побажати тобі багато славного: довгого життя і душевного польоту, яскравих і особливих емоцій, здійснення найсокровенніших мрій. Мила мамусю, будь ласка, бережи себе і, звичайно, намагайся зберегти своє гідне настрій, відчути частку щастя. Ти повинна цвісти, як це було й раніше, адже роки ніколи не повинні відображатися не на характері, не на зовнішності. Приймай мої вітальні слова, призначені до Дня народження!

***

Люба матусю, в свій день народження, прийми найщиріші побажання. Бажаємо міцного здоров'я, любові і щастя. Нехай тривоги і біди завжди обходять тебе стороною. Нехай твоє життя розквітає, як прекрасна квітка. Нехай тебе не старять роки, адже вони не владні над тобою. Нехай ніколи не покидають тебе сили, нехай всі справи йдуть успішно. Люба матусю, будь завжди красивою, доброю, молодий, нехай всі твої мрії неодмінно збуваються. Довгих – довгих років життя тобі, всіх благ і гарного настрою.

***

Моя мама – той чоловік, якого ніколи не потрібно нічого говорити, тому що вона вміє читати по очах. Я хочу привітати тебе з Днем матері та попросити бути менш уважною, а то ти довідаєшся про все. Сьогодні у нас таке свято, а значить, що ти звільняєшся від усіх домашніх справ і занурюєшся в атмосферу свята. Я хочу побажати тобі відмінного настрою, а то по-іншому просто не вийде провести день. Ти у мене наймудріша і найкраща матуся.

***

Улюблена мамочка! Вітаю тебе з ювілеєм — важливою відміткою на твоєму життєвому шляху. Ти зробила багато важливих справ у житті, але найголовніше — ти подарувала життя мені, твоєму синові. Я вдячний тобі за все, і в цей день бажаю, щоб у твоєму житті не було місця печалям і засмученням. Хай буде міцним здоров'я, в домі панує мир і любов, і кожен день дарує багато радості.

***

Мамочко, я нарешті-то став самостійним, серйозним, відповідальним і перестав боятися темряви! Я виконав ці твої бажання і готовий виконати нові! З Днем народження!

***

З днем народження, люба матуся. Ти — Милий Ангел, Моя Розумниця, Яскравий Промінчик, залишайся такою ж чудовою завжди. Мама, бажаю тобі чудових днів у житті, які будуть виконувати твої мрії, радувати тебе успіхами і дарувати щасливі моменти в колі улюблених людей.

***

Нехай ця дата не лякає новим роком, нехай не страшать тебе пішли дні, адже вік визначається не числом в паспорті, а станом душі. І нехай давно вже підростають онуки, і хай ніхто не скаже, що за сіткою зморшок легко побачити свіжість юності, але знай, для всіх нас, ти сама красива, бажана й молода. Люба матусю, дозволь побажати тобі цвісти на радість нам і всім твоїм друзям ще довгі роки, з кожної минулої хвилиною все більше молодіти, і радувати нас своїм чудовим здоров'ям. З днем народження!

***

Коханій мамі сьогодні, в День народження, я хочу побажати на кожен день по тисячі побажань, адже вона так цінує час і кожен день проводить у клопотах, наче бджілка, і кожен вечір дарує своїй родині увагу і турботу! Мила моя, люба, нехай у тебе завжди будуть сили на домашні клопоти, нехай відпочинок приносить нові сили і незабутні спогади! А ми ніколи не будемо засмучувати тебе і окружим турботою! ©

***

Люба моя матуся, самий рідний серцю людей! Вітаю тебе з цим радісним святом, нехай кожен день твого життя буде веселим, щасливим, сповненим радісних подій, приємних сюрпризів та яскравих вражень. Дякую тобі за ласку, зворушливу турботу і теплоту душі. Бажаю удачі і везіння у всіх задуманих справах.

***

Мила мама, твої діти вітають тебе з днем народження. Бажаємо тобі, наша рідна, безкрайнього неба щастя і радості, безмежного океану успіху і любові, великих просторів надії і благополуччя, чудового настрою і досконалої краси.

***

Мама, з днем народження! Найголовніша людина, рідна і близька, всесвіт моя. Ти подарувала життя, турботу, терпіння, ласку, підтримку, розуміння, приклад. Бажаю радувати тебе завжди, дарувати відповідь тепло, будь-який каприз виконувати, розповідати «кого люблю» і «як справи», дякувати без міри і втоми, а так само нескінченного здоров'я, душевного спокою і рівноваги. Люблю!

***

Матуся, бажаю тобі світити яскравіше будь-якої зірки і сонячним теплом осяювати світ нашої сім'ї. Рідна моя, у твій день народження хай обов'язково станеться диво, нехай близькі подарують тобі свою любов, хай постукає в твої двері велика радість і удача.

***

Від усього серця тобі матусю я бажаю в цей день справжнього земного щастя. Хочу сьогодні подякувати тобі за твою велику материнську турботу, за твоє добре серце, повне душевного тепла і безкорисливої материнської любові. Бажаю тобі, щоб твій життєвий корабель йшов на хвилях щастя і достатку.

***

Улюблена матуся, з днем народження! Нехай лише від посмішок з'являються нові зморшки на твоєму рідному обличчі. Бажаю здоров'я, щасливих років життя, наповнених приємними подіями. Ти зберігаєш сімейний спокій і власні інтереси отодвигаешь на задній план. Бажаю тобі часу і можливостей на власні примхи!

***

Дорога мама! Бажаю тобі саме в цей сонячний день бути завжди гарною і доброю! Нехай чекає на тебе успіх, тому що цього щиро бажає твоя дитина! Хай, люба мамо, ти завжди будеш вірити у своїх дітей, тому що іноді саме твоя віра в нас врятує мене. Спасибі за те, що колись на світі з'явилася ти, народилася в цей день народження! Спасибі бабусі і дідуся, твоїм батькам, за те, що вони вирішили народити тебе! Тепер, повір, ти ощасливила багато людей своєю присутністю в цьому житті! Бажаю довгих років, дорога і улюблена мама! Нехай життя тобі не здається нудною або навіть іноді часом сумної! Тому що я завжди постараюся зробити твоє життя більш життєрадісною! Удачі тобі, мамо, у всьому, бо як я бажаю цього тобі і причому, від щирого серця! Нехай ти завжди знаєш, що я, твоя дитина, люблю тебе дуже сильно!

***

Моя улюблена мамочка, вітаю тебе з днем народження! Ти сама добра, сама ніжна і турботлива, я безмежно вдячна тобі за все! Бажаю, щоб ти завжди усміхалася, була здорова і щаслива, а я завжди фізично чи подумки поруч!

***

Матусю кохана! Сьогодні твій День Народження і я поспішаю тобі побажати якнайшвидшого виконання всіх бажань, бадьорості тіла й духу, гарного настрою та миру в душі. Хай тебе оберігає Господь і все погане відступає. Залишайся такою ж привабливою жінкою, розуміє, ласкавою матір'ю, дбайливою та люблячою дружиною. Вмій бачити хороше у всьому, радіти кожній хвилині і всі проблеми вирішувати з висоти своєї жіночої мудрості.

***

Мама, для мене ти на світі найрідніша! З днем народження! Будь завжди такою ж чудовою людиною! Дозволь побажати тобі простого жіночого щастя. Ти знаєш, цілого життя навряд чи вистачить, щоб віддячити тобі за все, що ти зробила, та ти цього ніколи й не просила. Нехай тебе завжди оберігає Господь, а по життю щастить.

***

У нашій родині завжди гамірно і весело, адже у нашої мами – багато дітей, і кожен з нас кожну хвилинку оточений увагою, ласкою і турботою... Наша мама все встигає і все вміє, адже вона любить нас і дуже хоче, щоб у великій сім'ї було велике щастя! Сьогодні дивний день - День народження улюбленої мами, і мені випала честь першим привітати її! З Днем народження, кохана моя мама! Будь завжди молода і красива, здорова й повна сил, не сумуй і усміхайся частіше, а ми, твої діти, твоя сім'я, прикладемо всі свої сили, щоб зробити тебе по-справжньому счастли виття!

***

Рідна мамо, як мені довести свою любов? Адже ти – найдорожче, що є у мене! В День твого народження нехай збуваються найзаповітніші бажання і мрії, хай сонечко посміхнеться тобі у цей день, а квіти подарують чудовий настрій своїми пахощами! Нехай у серці звучить музика любові і радості, а моє побажання зігріває твою душу.

***

Квітни і тільки ставай красивішим, матусю дорога, не звертаючи уваги на стрімко проносяться роки. Від душі вітаючи з днем народження, бажаю тобі райського благополуччя, небесного сяйва, великих заробітків і постійного чарівності. Нехай в оточенні знаходяться тільки люблять і поважають тебе люди, а вороги задихнуться від заздрості до щастя твоєму!

***

Джерело: megaday.co.ua