Привітання з днем народження подрузі в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі в прозі, українською мовою

У природі рідкісні випадки, коли в одній дівчині поєднуються розум і краса, жіночність і рішучість. Ти як ніжна троянда, але варто тебе образити, завжди готова показати світові свої шипи. Бути твоєю подругою – щастя, адже ти змогла мене багато чому навчити. Дорога, нехай у твоїй родині завжди панує добробут, в кар'єрі – одна перемога змінюється іншою, а доля завжди буде прихильною до тебе!

***

Сердечно привітати своїми словами подругу з днем народження

***

Моря щирих посмішок, дзвінких фонтанів радості, безкрайніх океанів любові, ну і, звичайно ж, нестримних танців щастя під літнім дощем - ось що я хочу побажати, улюблена подруга, до свята твого знаменної появи на світ!

***

Хіба може бути щось прекрасніше дружби. Ось я впевнена, що ні, тому що в моєму житті є справжня подруга, з якою і в розвідку можна і з парашутом стрибати. Я пишаюся тобою, люба, і сьогодні з величезним задоволенням приєднуюсь до всіх попередніх привітань. Від себе хочу побажати любові, мені здається, що тільки це світле почуття може виростити за спиною жінки такі великі крила, на яких ти зможеш все. Нехай той чоловік, який змусить тебе літати, буде щодня надихати вас на нові звершення, руху вперед і розвиток. Ніколи не зупиняйся, а, тим більше, не дивись назад, адже тільки попереду тебе чекає все саме хороше. Мені хочеться, щоб ти завжди здійснювала все, що задумала, щоб потім у тебе не було приводу про щось шкодувати. Нехай все буде в будинку, достаток, любов, здоров'я і благополуччя.

***

Як відомо, справжнього друга можна пізнати не лише в горі, але і в щасті. Ми з тобою багато пережили разом. І тепер, пройшовши через численні перешкоди і випробування, я з впевненістю хочу сказати, ти для мене більше, ніж просто подруга, ти – по-справжньому близька мені людина. Я пропоную випити за те, щоб наша з тобою дружба, як прекрасне вино, з часом ставала тільки солодший і міцніше. З днем народження, моя дорога!

***

З Днем Народження, зіронько, моя мила подружка! Ох, бажаю я тобі знайти дружка, бажаю щастя і веселощів, безмірної вірності і новосілля! Бажаю повного достатку, усмішок вооз, добра і радості до сліз, успіху, удачі, вогню любові захмарною і пристрасті відразу!

***

Подруга — це частина життя, протилежність і дзеркало, божевілля і цнотливість, довіра. Дякуємо за вибухи сміху, за розуміння, за доброту, за мільйон того, що зробило нас близькими людьми. Кохана, з днем народження! Нехай будуть: широкі горизонти, неземна любов, зворушливі моменти, яскраві події, щасливі «тут» і «зараз», можливості милуватися, романтизм, приводи для гордості, чисте серце, наповнене щастям.

***

Подруга, я тебе вітаю з днем народження. Мила моя, хочу побажати тобі райської насолоди в житті і великих перемог, неймовірної краси і невичерпного ентузіазму, милості душі і радості серця, незгасною енергії і самої великої любові.

***

З днем народження, подруга. Бажаю тобі щасливого життя без проблем, нудьги, смутку і сумнівів. Будь досконала і прекрасна, як богиня, живи розкішно і багато, ніби справжня королева, адже ти і є королева — королева краси, таланту і відмінного настрою.

***

Дорога подруга, з днем народження! Будь самою щасливою, успішною, соковитою, яскравою, веселою. Радій життю, і нехай вона буде багата чудесами, добрими людьми на шляху, радісними подіями, успіхами, добрими починаннями. Яскравих буднів, безхмарних ситуацій, світлих мрій, чарівних мрій, сильних чоловіків поруч, вдячної любові та невичерпної енергії!

***

Радість моя, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб всі твої мрії здійснилися. Подруга залишайся таким же чудовим людиною з відкритою душею, щирою посмішкою, добрим серцем і неймовірною красою. Нехай удача розчищає шлях до твоїх цілей, хай щастя гріє твою душу, а любов дарує тобі натхнення і радість.

***

Вітаю тебе, моя подруга, кохана, з Днем Народження. В такий особливий, сакральний час, я хочу побажати тобі від усієї душі великих успіхів у житті і в кар'єрі, тепла в серці і світу. Я хочу, щоб твоє життя було світлим і радісним, цікавою і насиченою, яскравою і вражаючою. Я бажаю тобі міцного здоров'я і сили духу, щоб тіло залишалося таким же молодим і красивим, а душа розвивалася і зростала. Я бажаю тобі завжди відчувати в собі силу взаємної любові і відданості. Великої удачі тобі в кожній справі, ну і, звичайно ж, фінансового достатку, щоб вистачало і на поїздки, і на розваги. Я бажаю тобі, щоб ти часто отримувала гарні букети квітів, зовсім без приводу, подарунки і приємні сюрпризи. Я бажаю, щоб тебе носили на руках і, як кажуть, пестили і плекали, як принцесу. А чому б і ні? Ти цього заслуговуєш!

***

Вітаю тебе, моя дорога, улюблена подружка! З днем народження! Я хочу побажати тобі, щоб ти була як лілія. Така ж красива, чиста, ніжна і безтурботна. Адже лілія приваблює своїм запахом всіх бджілок, які хочуть поласувати нектаром. Бажаю також, щоб всі чоловіки зліталися на твій солодкий аромат. Щоб у тебе не було відбою від шанувальників. І нехай буде поменше Шреков і ослів, а побільше принців і ельфів!

***

А ми з тобою все ще дівчатка! Значить — повеселимося! Привід відмінний! І нехай це свято стане відправною точкою для життя світлішою, спокійною, стабільною. Обов'язково з цікавими подіями та новими мріями!

***

Подружка, вітаю тебе з днем народження. Мила моя, хочу побажати тобі чудес і щастя, радості і захоплення, любові і натхнення. Нехай все, що тобі подобається, буде твоїм. Нехай все, що тобі хочеться, обов'язково збудеться.

***

З днем народження поспішаю тебе сьогодні привітати моя старенька, хоча це, звичайно, голосно сказано і зовсім не відноситься до тебе. Ну, яка ж ти старенька. Просто красуня в розквіті років. Дозволь тобі моя дорога побажати нескінченного щастя, яке буде вірним супутником тебе на всіх дорогах та у всіх справах. Нехай біди обходять сім'ю стороною, а прикрості просто забудуть вашу адресу. Ще мені хотілося, щоб ти на довгі роки стала володаркою просто богатирського здоров'я, воно тобі ще згодиться, коли в старості ми будемо разом витрачати нашу пенсію. Залишайся такою ж світлою, осяйної і справжньою. Нехай на твоєму життєвому шляху зустрічаються тільки гідні і вірні друзі. Вся життя не може бути святом, але я бажаю тобі якомога більше яскравих моментів.

***

Коли я чую слово «подруга», згадую про те, як плакала від розбитих почуттів, а поруч хтось ніжно мене обіймав. Згадую, як щаслива була, отримавши свою першу зарплату, а поруч хтось тихо радів. Згадую тебе – кращий з усіх, яка завжди поруч.

***

Моя подруга! Ми справляем твої Дні Народження який рік, а ти наче молодшаєш кожен раз. Ти самий світлий і позитивний чоловічок, якого я знаю, а ще ти дуже красива і сексуальна жінка, і це підтверджує низка твоїх шанувальників, яких ти навіть не помічаєш. Я рада привітати тебе з твоїм святом і відзначити його разом з тобою. Залишайся такою ж добродушною, веселою хохотушкой, якої ми всі тебе знаємо.

***

Люба моя, хочу сказати спасибі долі за те, що звела нас разом. Будь завжди юною, пустотливий і в той же час мудрою. І, звичайно, здоровою, щасливою, надзвичайно красивою. Як сьогодні. З днем народження, подруга!

***

Мила подружка, вітаю з днем твого народження! Бажаю тобі впевненими кроками йти до досягнення успіху. Нехай тебе оточують тільки справжні друзі. Хочу щоб ти знайшла своє щастя і зустріла свою любов, таку ж міцну, як твій улюблений чорний кави.

***

Сьогодні з ранку не змовкає телефон. З Днем народження тебе поспішають привітати друзі, рідні та близькі. Бери мерщій пожеланья добра, величезною удачі, душевного тепла, міцного здоров'я як дамаська сталь і довголіття розчиненого у вічності. Душевні пісні, що ллються рікою, пишне застілля, безмежне веселощі принесуть море радості. Нехай твій дім повниться достатком, сміхом дітей, онуків, правнуків довгі роки. І вони всі разом запалять сто свічок серед великого торта на столітній ювілей. Не втомлюйся любити життя і завжди посміхатися сонцю, як зараз. Залишайся собою скрізь: вдома, на роботі, в дорозі серед друзів і недругів і фортуна буде постійною вірною супутницею долі.

***

Подружка, з днем народження тебе. Бажаю бути найпрекраснішої красунечкою, неймовірною стройняшкой, чарівною очаровашку, щирою улыбашкой, бажаю ніколи не стати сірою мишкою і завжди залишатися веселій бабенкой з задоринкою.

***

Дорогий подрузі на день народження бажаю всього найкращого! Нехай з-за кордону прийдуть до тебе каравани верблюдів, навантажені золотом і діамантами. Нехай сам арабський шейх буде твоїм шанувальником і подарує тобі килим-літак і скатертину-самобранку. Щоб менше було домашніх побутових турбот і не псувалися руки від прибирання і готування.

***

Подружка, мила моя, з днем народження! Нехай тінь печалі і нещасть не приходить в твої дні, тільки радість, щастя, дружба стануть частими гостями в твоєму домі. Я тобі щиро бажаю добрих новин, різнокольорових епізодів, заповнених шматочками щастя, благополуччя і краси. Чарівності тобі, витонченості і стрункості і незабутньою любовної історії, довжиною в життя. Вітаю, люба!

***

Красива, розумна, весела, добра, мила, чарівна — це все про нашу іменинницю, мою улюблену подружку. Від усього серця хочу привітати її з днем народження і побажати радості, щастя, квітів, посмішок, яскравих вражень, здійснення мрій, здоров'я, гарного настрою. Будь завжди коханою, потрібною і бажаною!

***

Я не знаю, що тобі побажати... Нерозумно бажати краси, найпрекраснішої дівчини. Тобі не потрібна удача, адже ти все можеш добитися сама. Побажати щастя!? Але що таке щастя?! Я бажаю тобі те, що потрібно кожній людині, те, що робить людину прекрасним, те, що стає для нього найбільшою удачею і щастям... я бажаю тобі любити і бути нескінченно улюбленої! З днем народження!

***

Здоров'я тобі, щастя! Нехай негаразди обходять стороною, а зозуля накукує тобі кращі роки щасливого життя! Добра тобі, радості, сімейного розуміння і тепла. Нехай гарний настрій ніколи не покидає тебе!

***

З днем народження! Хай у твоєму домі завжди панують спокій, затишок і гармонія. Бажаю бути щасливою, радіти життю, дивуватися, насолоджуватися кожною хвилиною, мріяти, завжди мати вірних, надійних друзів і, головне, любити і бути коханою. Залишайся завжди такою ж молодою, світлою, доброю, веселою і усміхненою!

***

У житті кожної людини бувають моменти, коли йому доводиться вибирати. І від того, як він правильно обере, досить часто буде багато важливе залежати. Ось чому зараз, коли ти подруга стоїш переді мною, я кажу тобі ці слова. Ти для мене завжди була найріднішою людиною, і я дуже рада, що все вийшло саме так. І я також хочу попросити тебе про те, що ти завжди намагалася в цьому житті слухати своє серце. Адже тільки тоді ти зможеш навчитися приймати правильні рішення. І наостанок просто скажу тобі, що я тебе дуже сильно люблю. І тому якщо знадобитися, ти завжди можеш до мене звернутися. І хай у тебе все обов'язково буде виходити в будь-якому випадку. А мені зараз треба буде з тобою попрощатися, адже мене чекає стільки роботи, яка для мене є дуже важливою, і також потрібною.

***

Ну, що, красапета? Збулася твоя мрія – зібрати друзів і від душі потусити, причому не просто так, і навіть не з нагоди чергового наряду, а по прекрасному і респектабельним приводу.

***

Джерело: toasts.com.ua