Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою

Коханий мій, єдиний і найкращий чоловік на світі. Ти для мене відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою на світі. Сьогодні в тебе свято – день народження. Я міцно обіймаю і гаряче цілую. Нехай сьогодні неодмінно збудуться усі твої бажання. Нехай тобі завжди, всюди щастить. Бажаю тобі, моя радість, міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Будь завжди веселим і ласкавим. Нехай всі печалі та турботи тікають від тебе без оглядки. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Коханий, з Днем Народження тебе! У нас з тобою було стільки спогадів, що навіть порахувати не можна! Вони зберігають в собі стільки зворушливих моментів, стільки радості і смутку! Я вдячна тобі за все! За всю цю прожите до цього моменту, життя! Хочу в цей твій особистий свято, побажати тобі творчих і професійних успіхів, міцного здоров'я і великого щастя в особистому житті, а будь-які труднощі - нехай роблять тебе тільки сильніше! Я бажаю тобі, щоб у новому році життя ти зробив для себе нові відкриття, життєві важливі висновки, щоб дізнався краще своїх друзів і навіть себе! Щоб побачив, хто прийде тобі на допомогу, а хто ні! Помітити того, хто буде стояти осторонь! Я тобі бажаю знайти новий шлях до життя! Спасибі тобі велике за кожну прожиту хвилину, дякую! Сподіваюся, що у нас будуть і далі хороші стосунки, і ми будемо також добре розуміти з тобою один одного, практично з півпогляду, з півслова! А це дорогого коштує!

***

Ти мій найкращий, ти мій герой! З днем народження тебе вітаю рідний! Будь завжди таким сміливим і сильним, ніколи не болів, будь ти самим щасливим!

***

Бажаю, щоб ти купалася у ванній, наповненою до країв великими грішми, ні, ні, не монетами, а паперовими пятитысячными купюрами! Нехай твоє життя ніколи не затьмарюють дощі, і над твоєю головою завжди світитиме сонечко, а у душі завжди буде так само тепло, неначе ти тільки що, випив кухоль гарячого глінтвейну! Між нами багато чого відбувалося, в тому числі і хорошого, і не дуже. Незважаючи на нашу тимчасову паузу, ми знайшли в собі сили, щоб через час зізнатися один одному в своїх помилках! Я пишаюся, що поряд зі мною така людина, як ти! Колись, ти подарував мені листівку зі словами: "Наше щастя попереду, тільки ти не йди". Так ось, я тобі обіцяю, що ти від мене ніколи не позбудешся! Мій зайчик, ти мені став рідний, що словами описати це почуття я не можу. Покажу при зустрічі! З Днем Народження тебе, люблю тебе, і обіймаю сильно-сильно!

***

Мій дорогий чоловік, ти для мене цілий світ. Кожен твій вчинок виявляється воістину важливою, адже він переконує в тому, що в наші дні ще живуть справжні чоловіки, які готові на багато чого для того, щоб дарувати щастя своїм близьким людям. Хочу привітати тебе з Днем народження і побажати тільки самого кращого, адже я вірю в те, що ти заслуговуєш такого повороту у житті. Будь ласка, прийми мої щирі вітання, адже я можу бути спокійна за тебе тільки, якщо з тобою все буде добре. Я обожнюю тебе, знаєш, мої слова – це не порожній звук. Насправді Я мрію бути поруч з тобою, хочу опинитися супутницею всього твого життя і музою. Бажаю відкриття нових граней життя та звершення всіх існуючих планів. Рідний мій, будь ласка, будь самим щасливим, адже тільки в цьому випадку я зможу бути спокійною. Я вітаю тебе з величезним трепетом в душі!

***

Тисяча самих гарячих поцілунків від мене вже летить до твоїх губ, дорогий! Сьогодні я дарую тобі всю свою ніжність і любов. Пообіцяй мені стати найщасливішим чоловіком у світі. Зі святом тебе!

***

Мій чоловік, коханий чоловік! Життя мені подарувала тебе і я знайшла її сенс. Залишайся таким же лагідним, ніжним і вірним! Нехай на твоєму боці завжди буде прихильність долі.

***

Коханий, дякую тобі за те, що ти є! Я бажаю, щоб з кожним роком ти ставав все успішніше і щасливіше, а я тобі у цьому обов'язково допоможу! Бажаю тобі багато сил, міцного здоров'я, яскравих життєвих планів та їх здійснення, а також все, чого ти сам собі бажаєш! Пам'ятай, що я тебе дуже люблю і завжди буду поруч!

***

На вулиці така хороша погода, хоча кілька днів було дуже холодно і брудно, але сьогодні ж День рожденьице мого улюбленого хлопчика, а значить, що все повинно бути красивим і приємним. Любимка мій, не можу повірити в те, що ти став ще на рік старше. Таке відчуття, ніби я кажу маленькій дитині. Просто не багато знають, що ми з тобою знайомі дуже довгий час, виросли разом поруч один з одним. Можу сказати, що ти подорослішав на моїх очах. Я пишаюся тобою, бо ти просмикнула величезний шлях, ти став справжнім професіоналом, фахівцем у своїй галузі. Ти вже встиг дуже багато зробити, набратися величезного досвіду, мудрості. Я ніколи не перестану тобою захоплюватися, мій любимочка. Повір, що мені завжди хочеться про тобі розповідати, ділитися нашим щастям, але воно, як ти знаєш, любить тишу. Сьогодні зробимо невеликий виняток, а далі тільки тиша.

***

Мені так пощастило в житті, тому що я зустріла тебе, мій милий, коханий і єдиний чоловік на всій планеті. Коли ти поруч, всі проблеми здаються дріб'язковими. Ти моя опора і надія. Сьогодні у тебе чудове свято – день народження. Я щиро вітаю тебе, мій бажаний, і бажаю всього самого найкращого. Нехай тебе завжди супроводжує надія, віра і любов. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші друзі. Миру, достатку тобі, мій хороший і благополуччя.

***

Нехай кожна мить, кожна хвилина і секунда твого життя буде прожите не дарма, нехай в житті у всьому буде гармонія! Бажаю тобі неперевершених моментів, чудових емоцій і перемог у всьому! Ти — справжній чоловік! З днем народження, коханий!

***

В твоє свято хочу привітати тебе, коханий, з днем появи на світ! Хочу, щоб все життя, ідучи рука об руку, ми прожили разом в любові та злагоді. Нехай завжди у наших відносинах буде тільки любов і гармонія. Мій єдиний, я чекала тебе все життя.

***

Мій улюблений і бажаний чоловік, з днем народження тебе. Нехай все, до чого прагнеш ти, здійсниться і здійсниться, хай буде щасливим і успішним твій життєвий шлях, нехай наша любов ніколи не втратить сили і могутності, нехай тебе береже твій ангел від бід і негараздів, хай буде у всіх справах помічником твоя удача.

***

Сьогодні День народження у людини, яка в свій час обіцяв, що зробить все для того, щоб я ніколи не відчувала себе самотньою. Мій дорогий, я можу сміливо заявити, що ти свою обіцянку дотримав, а значить, що ти є тією людиною, на якого завжди можна розраховувати. Мені хочеться в свою чергу пообіцяти тобі в твій День народження, що я докладу всі зусилля для того, щоб ти завжди відчувала себе щасливим та коханим. Повір, що мого кохання вистачить на довгі роки, тому що ти з кожним днем даєш мені ще більше приводів, щоб я закохувалася в тебе. З святом тебе, роднуля! Нехай цей день буде одним з найяскравіших в твоєму житті. Повір, що у тебе немає приводів для смутку, тому що я завжди поруч з тобою. Ти гідний всього самого кращого, що у тебе точно буде. А зараз вже починай відпочивати і веселитися, бо настав день свята.

***

Зустріти на нашій Землі людини, який надалі стане для тебе рідним і близьким, зовсім не легко. А все тому, що так часто доводиться миритися з якимись вадами. Ну, в принципі в цьому і полягає основний сенс життя. Ну а сьогодні я прийшла до тебе коханий, зовсім не просто так. Я прийшла до тебе тільки для того, щоб відсвяткувати разом твій день народження. Мені б дуже хотілося вірити в те, що ти зможеш гарно провести свято, і ні в якому разі не засмучуватися сьогодні. Я хочу побажати тобі багато всього. Але, знаєш, не все сказане буде головним, просто пам'ятай про те, що одного разу настане той момент, коли треба буде щось змінювати. Так що завжди будь до всього готовий. І залишайся завжди доброю людиною, на якого можна покластися в скрутну хвилину.

***

Коханий мій хлопець! Сьогодні ти зустрічаєш новий етап свого життя – День Народження! І мені дуже приємно, що я вітаю тебе в якості твоєї дівчини. Бажаю тобі більше яскравих моментів в наших відносинах, більше романтики, ласки, турботи і любові! Нехай наша з тобою зустріч стане початком щасливого життя! Нехай сьогоднішнє свято подарує тобі безліч позитивних емоцій та бажані подарунки! Бажаю тобі знайти своє призначення в житті, здійснити реалізацію своїх планів, і щоб ти великими кроками наближався до своєї мрії! Хочу тебе підтримувати у всьому, хочу бути тобі надійною подругою, хочу дарувати тобі свої почуття, хочу ділити з тобою радість життя! Будь задоволений тим, чим ти займаєшся, та нехай твоя улюблена справа приносить тобі не тільки задоволення, але і пристойний дохід! Люблю тебе, мій іменинник! Своє серце в долоньках дарую!

***

Найсильніше і найголовніше почуття – це кохання. Не можна на світі прожити без любові. Я в цьому переконалася, коли зустріла тебе, мій коханий. Ти для мене багато значиш. Кожній моя клітинка, кожне дихання наповнене і заповнений тобою. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим і великим святом. Бажаю тобі великого щастя, багато радості в житті, і всього самого найкращого. Будь завжди коханою, бажаною, чи просто моїм найголовнішою людиною на світі.

***

Дорогий, милий, самий-самий! Сказати, що ти для мене багато значиш в цьому житті — значить, не сказати нічого! У твій день народження хочу побажати зберігати мужність у серці, плекати любов до близьких і ворогам, активніше боротися з внутрішніми колючками!

***

Не буду бажати тобі бути милим пушистиком. Ти чоловік, а не зайчик! В твій день, мій дорогий, я побажаю тобі труднощів, ти будеш сильнішим! Не чекай прихильності фортуни, розгорни її до себе! Я побажаю тобі суворого вітру в дорозі, адже так стають справжніми чоловіками! Будь сильний, йди до мети, не разменивайся на швидкоплинні захоплення і знай, якщо буде важко — навіть Петро Перший терпів невдачі.

***

Коханий! Вітаю тебе з Днем народження! Ти для мене найдорожча людина на землі, з тобою мені добре!

***

Людина, яка так сильно мені дорогий, сьогодні винуватець цього торжества. Всі гості зібралися разом за великим святковим столом. Звучать нескінченні привітання, і дивлячись на тебе, мені так сильно хочеться вірити в те, що ти і далі будеш залишатися таким щасливим. У тебе чудова посмішка, яка без кінця змушує радіти. Знаєш, щоб у твоєму житті не сталося, просто продовжуй залишатися тією людиною, дивлячись на якого зовсім не буде соромно. І якщо ти спробуєш зовсім впоратися, то тоді щось змінити ще буде шанс. І тому я тебе просто прошу, коханий, будь завжди тим, хто не зможе обдурити і зробити щось погане. Я завжди постараюся тебе підтримати і дам тобі можливість зовсім впоратися.

***

Мій хлопець! Він гарячий, емоційний, імпульсивний, характер - вогонь! Не відступиться, ні від чого, що не виходить! Буде важко, але він доб'ється результату! Цілеспрямований! З ним буває дуже важко, включається, коли вже майже пожежа і домовитися неможливо! Але, він вміє вибачатися і визнавати помилки, вміє приймати рішення, навіть не на свою користь! Він дуже впертий, дуже! Але вміє йти на зустріч і розуміти! Він уміє любити, жаліти і співчувати! Він вміє прогнозувати наслідки своїх дій і емоцій! Аналізує! Бажаю навчитися у нього бути таким же вільним і незалежним, сильним, розумним і надійним людиною! Він кожен день признається мені в коханні, і силу своїх слів, знає тільки він! А я відповідаю так, скромненько: Я люблю тебе до місяця і назад! Милий, збережи в собі всі перераховані мною риси характеру, прошу тебе, будь таким завжди! З Днем Народження!

***

Милий, у світі так багато ніжних слів, що можна потонути в цій ніжності. І стільки признань у коханні, що вистачить на багато століть вперед. Але це просто слова. Я ж хочу щоб ти купався в ніжності моїх очей, не міг насолодитися смаком моїх губ, і хотів би завжди перебуває в полоні моїх обіймів. З днем народження тебе, коханий!

***

Будь-якій людині потрібна опора і підтримка в особі близької та рідної людини. Я знайшла це все в особі одного чудового хлопця, який ось вже протягом кількох років дарує мені любов і турботу. Я хочу привітати тебе, мій роднуля, з твоїм святом! Хочеться, напевно, побажати тобі лише здоров'я. Ти і сам знаєш, що якщо буде здоров'я, то все інше теж буде. Ти в мене такий цілеспрямований і працьовитий парубок, що тобі взагалі нічого не варто досягти будь-якої мети. Я хочу, щоб вся твоя життя була саме такою, якою ти собі її уявляєш. Я знаю, що у тебе багато планів і цілей. Але ти навіть можеш не сумніватися в тому, що вони збудуться. У такого крутого хлопця все буде на вищому рівні. Так що просто живи і насолоджуйся життям. А ти любиш працювати і без всього цього. Зі святом, мій роднулечка.

***

Побажання прийми скоріш! Живи легко, не гнівайся і не болів, любов'ю на образи відповідай, не ображай, не сумуй! Хай в день народження твій, мудрий чоловік мій, желанья сбудутся на світі все, і нехай тобі супроводжує успіх!

***

Коханий! Сьогодні я прокинулася і подивилася на календар: на ньому була дата твого народження. Я посміхнулася, тому що крім неї я забуваю всі інші дати: я забула дату нашої першої сварки, забула всі дні, які були до нашої зустрічі. Я можу забути дату покупки автомобіля або нової сукні. Але я ніколи не забуду день, коли ми познайомилися. Бажаю, щоб дати в твоєму житті значили тільки найкраще, суми закінчувалися мінімум чотирма нулями, а числа приносили удачу.

***

Мій дорогий і єдиний, від всього серця вітаю тебе з днем народження! Ні в одній мові світу не існує таких слів, які могли б описати, наскільки я щаслива бути поруч з тобою. Ти сильний, мужній, відважний, добрий і вірний - у тобі дивним чином втілилося все ті якості, які я завжди мріяла знайти в своїй другій половинці. Залишайся таким же прекрасним людиною, хай навколо тебе будуть справжні, віддані тобі друзі, нехай твій настрій завжди перебуває на висоті і удача супроводжує тобі у всіх, навіть найсміливіших починаннях. Я також щиро бажаю тобі нових відкриттів, кар'єрного зростання, фінансового благополуччя, міцного здоров'я та невичерпної життєвої енергії. Нехай у тебе в житті все складеться так, як би тобі самому цього хотілося. Ну а я, в свою чергу, обіцяю завжди підтримувати і гріти тебе своєю любов'ю і турботою!

***

В цей день всі поспішають до тебе з привітаннями. Я також хочу побажати тобі залишатися мужнім, сміливим, активним, привабливим, упевненим у собі, романтичним і наполегливим. Нехай ніякі проблеми не затьмарюють твоє життя, а віра в світле майбутнє дозволить впевнено рухатись вперед.

***

Мені в житті пощастило, що я зустріла тебе – мій найкращий хлопець на всій планеті. Ти такий надійний, такий добрий, такий уважний. Поряд з тобою я просто таю від щастя. Сьогодні у тебе чудове свято – день твого народження. Прийми найщиріші вітання у цей урочистий день. Бажаю тобі удачі у всіх твоїх справах. Нехай кожен день приносить тільки хороші новини, хай доля усміхається тобі, а щастя буде безхмарним. Нехай моя любов буде оберегом для тебе, мій неповторний.

***

Джерело: megaday.co.ua