Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, своїми словами, українською мовою

Сестра! Хочу привітати тебе з Днем народження і побажати тобі всього-всього, що можна тільки побажати!! Здоров'я, щастя, радості, успіху, доброти і краси! Нехай очі світяться від щастя! З Днем народження, сестра!

***

З днем народження, мила сестричка. Будь щаслива і кохана кожен день, вір у свою удачу і прагни до мрії, дивуй і радуй близьких, осягай успіх у справах і отримуй задоволення від життя. Бажаю тобі великої радості і великої везіння, дорога.

***

Люба моя! Вітаю з днем народження! Бажаю по життю йти твердою ходою, не згинатися під труднощами, гідно зустрічати радості! Нехай твої діти тебе тільки радують, а друга половинка ніколи не ображає! Щастя, здоров'я, удачі!

***

У нашій родині сьогодні свято, моя старша сестра іменинниця. У твій день народження дозволь побажати тобі всього самого доброго і світлого, що є в цьому світі. Нехай поруч з тобою завжди буде удача, яка допоможе у всіх справах не лише на робочому місці, але і в особистому житті. Нехай на твоїй життєвій дорозі не буде перешкод, а люди допоможуть словом чи ділом. Бажаю, щоб друзі були вірними і надійними. Звичайно, бажаю тобі величезної любові, яка дозволить зрости крил за твоєю спиною. Я впевнена, що ти станеш найщасливішою, адже ти точно цього гідна. Нехай не тільки сьогодні, але і в самий похмурий день ти знайдеш привід щиро посміхнутися приємним сюрпризам. Залишайся таким же світлим і самим чудовим людиною, моєї улюбленої старшою сестрою.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю бути коханою, бажаною, чарівною, запаморочливої! Здоров'я, удачі, достатку, здійснення найпотаємніших бажань, жіночих радостей, життєвих насолод, прекрасних миттєвостей і нескінченного щастя!

***

Прийми сьогодні від мене, моя сестра, щирі, самі душевні і найщиріші вітання з Днем Народження. Я хочу, щоб сьогоднішній свято приніс тобі велику удачу. Я бажаю тобі успішної кар'єри, щоб тобі завжди було цікаво твоє діло, щоб воно приносило тобі задоволення, радість, розвиток і великі гонорари. Я бажаю тобі, хай небагато, але самих близьких, найвідданіших і вірних друзів. Я хочу, щоб у твоїх очах, в твоїй посмішці і в твоїй душі завжди горів вогник щастя. Щоб щодня у тебе були приводи для радості, розчулення, замилування і іскристого сміху. Моя сестричка, запам'ятай ти найкраща. Ти така чудова, красива, розумна, смілива, талановита, чарівна, весела. Тебе неможливо не любити, і це знає кожен, хто хоч раз з тобою поспілкувався. Будь щаслива, кохана і бажана!

***

Твої очі випромінюють добро і натхненність, ти завжди дивишся в далечінь, неначе там бачиш щось незвичайне і невидиме погляду інших... Сестричка, бажаю тобі здійснення всіх твоїх чарівних мрій, відчуття щастя і гармонії, щирою, ніжною і натхненної любові! З Днем народження!

***

Дорогій сестрі я побажаю в день народження щастя і любові. Нехай Господь тебе оберігає від усього поганого в цьому житті, нехай душа твоя літає над хмарами, а серце любить гаряче, нехай будь-яку справу вдається, а поруч буде вірне і надійне плече.

***

У самого рідного чоловічка на землі день народження. Я щиро вітаю тебе, сестричко, і бажаю багато – багато щастя. Нехай доля буде до тебе завжди прихильною. Нехай сьогодні неодмінно збудеться твоя заповітна мрія. Хай прожиті роки будуть найдорожчим багатством. Бажаю тобі удачі у всіх твоїх справах. Будь завжди любимою і желанною. Нехай життя дарує тобі лише приємні сюрпризи. Будь завжди такою ж доброю, мудрою і веселою. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Сеструлька моя хороша, вітаю з твоїм днем! Я бажаю тобі забути про всі негаразди і печалі, щодня потопати в щасті і не боятися змін. Прагни кращого, експериментуй, надихає прекрасним. Пам'ятай, все в твоїх руках, і тільки від тебе залежить, яким буде твій життєвий шлях. Ти чудова, такою і залишайся!

***

Я радий (а), що у мене є така сестра як ти. Бажаю тобі зустріти щастя, не спіткнутися про радість і побачити хмара любові.

***

Дорога сестричка! Ось і прийшов твій черговий день народження. Я пам'ятаю, як ти з'явилася на світ, як ти росла, і ось тепер ти вже доросла, красива, розумна, самостійна дівчина, предмет гордості батьків і захоплення друзів. Для мене ж ти особливий чоловічок. Ні з ким в світі у мене немає такого єднання душ, такого взаєморозуміння і такої великої любові. Що б не сталося, ти завжди можеш розраховувати на мене, а я завжди знаю, на кого можу покластися у важких ситуаціях. І тому я не втомлюся повторювати, що ти – найцінніше і найдорожче, що є у мене. З днем народження, від сестрички!

***

З днем народження, сестра! Всі квіти світу хочеться тобі подарувати в цей день. Але ти настільки прекрасна, що навіть вони не зрівняються з тобою. Бажаю тобі залишатися такою ж чарівною, пристрасної і дивовижною. Нехай всі твої найпотаємніші і омріяні сни збуваються. Нехай поруч з тобою коханий чоловік і найнадійніші подружки. Хочу побажати тобі везіння такого, яке просто викликає захоплення. Здоров'я тобі найміцнішого, а настрої такого, яке в тебе зараз — святкового. Нехай твоє відкрите велике серце не турбують печалі. Бажаю, щоб батьки завжди пишалися тобою, і ти їх не підводила, адже ти розумна і самостійна. Якщо ж тобі потрібна буде підтримка, то я, твій брат, завжди буду поруч. Я дуже люблю тебе.

***

Дорога сестричко, мила сестричка, вітаю тебе з днем народження. Нехай все тобою захоплюються, нехай удача посміхається тобі, нехай кожен день стає справжнім святом, нехай душа буде сповнена яскравих ідей і радості, хай серце б'ється в ритмі щастя і любові.

***

Хочеш бути стервом – будь, ніжною і вразливою – як скажеш, безтурботним, як метелик – так заради бога! Все в твоїх руках, моя мила сестро! Вдихни життя на повні груди і рухайся вперед, не відволікаючись на дрібниці і недостойних людей. З днем народження!!!

***

Сестричка, велике спасибі за те, що ти зуміла прийти в моє життя, здивувати тим, що буває справжня сестринська любов, надихнути на великі подвиги. Ми з тобою разом із самого дитинства, надаємо справжню підтримку один для одного. Ти завжди надихаєш мене на боротьбу навіть, якщо я вже думаю розчаруватися у всьому. Ти – найкраща сестра у всьому світі. Хочу привітати з чудовим святом, який потрібно неодмінно відзначити на гідному рівні. Будь ласка, набери для себе емоцій, щоб вірити в те, що життя буде успішною і щасливою далі. Приймай тільки щирі і теплі слова у вигляді привітань, вір у те, що життя неодмінно порадує численними позитивними змінами. Мила сестричка, я хочу завжди бачити тебе щасливою й знати, що ти будеш проявляти цілеспрямованість і віру в майбутнє, зможеш отримати все, про що мрієш. Вір у гідне життя, прекрасне майбутнє!

***

Моя мила, прекрасна і ніжна сестричка! Я радий привітати Тебе з Днем народження! Ти в мене єдина і неповторна, втілення добра, поваги, розуміння і чарівності! Перед Твоєю харизмою ніхто не може встояти! Нехай усе хороше, що Ти робиш, у стократ повертається Тебе! Життя дарує хвилини радості і роки нескінченного щастя!

***

Як же все-таки стає сумно від того, що близькі люди так швидко дорослішають. У них з'являються свої захоплення, друзі і турботи. І тоді ти просто розумієш, що тепер все просто не буде так, як було до цього. І зараз, коли моїй сестрі виконується на рік більше, мені щиро і від усього серця хочеться з цим привітати. Можливо, вона ще зовсім не розуміє того, якою красунею стала, але дуже скоро вона зможе все це зрозуміти. Але навіть в такому випадку завжди пам'ятай про те, що ти повинна бути красивою не тільки зовні, але і внутрішньо. І тільки в такому випадку ти зовсім не будеш поганим і зіпсованою людиною. І давай сьогодні постараємося зробити все так, щоб провести день добре. Адже все-таки твій свято має бути найкращим. І щоб з тобою не сталося, просто завжди пам'ятай про те, що я завжди тобі в усьому буду готова допомагати.

***

В такий прекрасний день я просто не можу не привітати свою старшу сестреночку, тому що це свято буває лише один раз у році. Незважаючи на те, що ти багато разів скидала свої помилки на мене, але я все одно не можу уявити своє життя без твоєї участі. Я знаю, що ти багато сил прикладаєш для того, щоб досягти певного рівня в своїй професійній діяльності. Варто зізнатися, що я пишаюся і захоплююся тобою і твоєю цілеспрямованістю. Я дуже хочу, щоб ти добре відпочила і розслабилася, а то останнім часом ти дуже сильно втомилася. Я знаю, що твоя робота для тебе – це все, але повір, що потрібно вміти і відпочивати теж. Я бажаю тобі просто неймовірно запального святом, який буде сповнений крутих миттєвостей. З святом тебе, найкрутіша сеструля в цьому світі. Ти найкраща!

***

Сестричка моя безцінна, вітаю тебе з днем народження з найщирішими побажаннями: цікавою казкового життя. І, не важливо, що ми двоюрідні. Від цього наша сестринська любов стала в два рази сильніше. Безмежного щастя тобі, люба моя кузиночка, і величезній світлій любові. Нехай у всьому тобі супроводжують удача і везіння, і всі—всі навколо тільки радують тебе. Будь завжди життєрадісною, повною доброти, терпіння й оптимізму. Нехай поруч завжди будуть вірні друзі, а Господь завжди і у всьому тебе щедро благословляє.

***

Мила, рідна, ти наш маленький горобчик. Як і завжди ми хочемо побажати тобі щастя, хай доля береже тебе від усіх бід і негоди. Залишайся ж таким веселим і простий, крокуй по життю впевненою ходою. Бажаємо щастя, радості, добра завжди і у всьому.

***

Дорога сестричка! Вітаю тебе з днем народження! Нехай у твоєму житті все складається саме так, як того бажаєш ти. Щоб ніякі випадковості, несподіванки не могли переписати написаний тобою сценарій. Будь щаслива, люба!

***

Сьогодні хочу привітати з Днем народження свою чудову сестру, яка також є дружиною, люблячою, коханої, турботливою, що дарує радість і любов. Тож нехай так буде завжди, адже це твоє призначення — дарувати тепло та світло. Будь щаслива!

***

Мила моя сестричка, від всього серця вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі довгого і щасливого життя. Нехай особистий свято принесе тобі багато радості, величезного щастя, здійснення всіх бажань. Нехай кожен день дарує тобі приємні миті. Я так радий, що у мене є ти, моя єдина і жадана сестричка. Нехай в сім'ї у тебе панує мир і любов, нехай удача прилипає, як до магніту. Нехай на життєвому шляху тебе завжди обходять всі негоди, Нехай господь береже тебе, сестричка.

***

Улюблена і єдина моя сестра! Ми разом провели наше прекрасне дитинство, разом проводили наші найкращі дні. Хочу від душі привітати тебе, а потім бажати щоб ти завжди була щаслива і красивим, була успішною і романтичною.

***

Хочу, щоб в День народження, сестра, ти зігрілась теплом сердець наших, напилася наших добрих думок і прекрасних побажань! Зарядилася впевненістю і позитивною енергією рідних, близьких і друзів на весь наступний рік! Ми бажаємо Тобі тільки щастя, удачі і везіння!

***

Моя улюблена сестричка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі яскравого життя, сміливих бажань, і багато радісних днів. Нехай казка втілитися в реальність, приїде до тебе красивий принц, забере у своє королівство і подарує мільйони щасливих днів.

***

Сьогодні я сердечно вітаю тебе з Днем твого Народження, моя рідна і ніжно улюблена сестричка. Я бажаю тобі, щоб щоранку, ледве прокинувшись, ти б відчувала тепло ласкавого сонечка, свіже повітря, рожевий, повітряний світанок і чудесний спів пташок за вікном. Щоб кожен твій день був продуктивним, щоб ти завжди встигала зробити все намічене і ще трохи. Щоб кожен твій вечір був насиченим, цікавим і романтичним, наповнений пристрастю, палкими зізнаннями, обпікаючими поцілунками і обіймами. Щоб кожна твоя ніч ніжна, немов зірки на небі, дарувала б тобі спокій, відпочинок і відновлення. Я хочу, щоб у тебе завжди був гарний настрій, щоб на твоєму шляху не зустрічалися печалі і тривоги. Щоб у тебе завжди був привід посміятися і повеселитися. З Днем Народження!

***

З Днем твого народження, сестричка! Нехай кожен день буде стабільним, цінуй життя, вдосконалюйся, постарайся стати краще себе колишньої. Невдачі використовуй, як досвід, а удачі — як маленькі перемоги.

***

Сестричко, нехай всі твої цілі зуміють знайти реальні обриси і стануть відчутними наяву! Здійснюй сміливо все, що задумала, завжди розраховуй на мою підтримку. Будь здорова і весела! З днем народження!

***

Джерело: vitannyachko.net.ua