Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, українською мовою

Дорогий тато! Як багато теплих слів уже було сказано, як багато їх ще вимовлять... Сьогодні – твій День. 50 років тому ти з'явився на світ. З тих пір в світі багато що змінилося, але ти всі ці роки був вірний собі. Незважаючи на життєві труднощі, ти досяг того, чого хотів. У твоєму житті було і багато хорошого – знай, все це ти заслужив.

***

Тато, бажаємо тобі тихої гавані сімейного щастя і гучного свята гідних перемог. З днем народження, дорогий.

***

Коханий мій папулик, вітаю тебе з днем народження. Я тобі бажаю мудрості Соломона і преуспеваемости Цезаря, твердості Сталіна і креативного розуму, як у Ейнштейна. Татусю, будь завжди самим сильним і кльовим, найкращим і суперовими.

***

Батько, по-чоловічому, на рівних, хочу тобі сказати, що я завжди захоплювався тобою і прагнув у всьому тобі наслідувати. Ти класний батько. З днем народження.

***

Татко. Ми з тобою дуже схожі, і я тебе сильно люблю. Ти у нас самий сильний, самий мудрий і гарний. Я за тобою, як за кам'яною стіною. Знай татусю, що ти для мене оплот любові, віри і надії. З Днем Народження тебе.

***

Сьогодні ми всією сім'єю, з великою радістю і чудовим настроєм, зустрічаємо твій черговий День Народження! Ми всі дуже рада перебуває в такий знаменний день поруч з тобою, та дарувати тобі слова любові і подяки! Дякуємо тобі за твоє ставлення до нас, за твою безмежну любов, за твою силу духу, яка веде нас вперед, до процвітання! Дійсно, за тобою, як за кам'яною стіною, ти виправдовуєш наші надії і очікування, ти воістину справжній глава сімейства! Ми пишаємося тобою і захоплюємося твоїми вчинками, ми в усьому беремо з тебе приклад, ми не уявляємо життя без твоєї ради і підтримки! І ось сьогодні, ти став ще на рік мудрішими, а це означає, що всю нашу сім'ю очікує запаморочливий успіх! Адже ти вкладаєш всі свої сили, для того щоб ми були щасливі! Бажаємо тобі бути щасливим в оточенні дорогих твоєму серцю людей!

***

Коли я була маленькою, ти був динозавром, левом і піратом. Але сьогодні ти граєш найкращого тата всіх часів, і для цього тобі не потрібен костюм. Я не сказала тобі, як високо я ціную все, що ти завжди робив для мене, я тільки сподіваюся, що сьогодні я зможу почати віддавати тобі все тепло, яке я так дбайливо зберігала в своєму серці. Ти підтримував мене у всьому, у всіх починаннях, ніколи не дозволяв мені опускати руки. І тому я зобов'язана тобі всім, що у мене є. Полиці можуть бути заповнені медалями і трофеями, але всі нагороди, ні що порівняно з тим даром, який я отримала від небес. Ти моя найголовніша нагорода, мій скарб. А цей особливий день я не можу бути з тобою, але хочу повідомити тобі, що я думаю про тебе, бажаючи, щоб у тебе були найкращі дні, і щоб кожен з них вийшов саме таким, яким би ти хотів його бачити. З днем народження, тато. Ти найкращий!

***

Нехай черговий день народження принесе тобі стільки щастя, скільки не було за всю життя твоє, нехай суспільне визнання знайде тебе, а ми в свою чергу постараємося створити вдома підходящу для цього обстановку. Нехай минулі роки ніяк не позначаються на здоров'ї і дозволяють, як в пору безтурботної юності, куражитися і веселитися дні безперервно. Нехай у твоїй біографії, татусь, цей святковий день залишиться яскравою незмивною плямою.

***

Хочу тебе привітати, папка, з твоїм черговим днем народження. І нехай ми, твої діти, вже зовсім дорослі, але ми ніколи не відчували себе такими: твоя турбота не знає кордонів і тимчасових рамок. Так нехай же нагородить тебе за це Бог відмінним здоров'ям і ще мінімум сотнею років життя.

***

Сьогодні за святковим столом зібралася вся наша дружна родина, щоб привітати нашого улюбленого папу, голову численного сімейства. Татко, ми тобі бажаємо залишатися таким же бадьорим і здоровим ще довгі роки, ми тебе всі любимо.

***

Дорогий татусь! В День твого Народження сердечно бажаю тобі здійснення всіх бажань, досягнення високих цілей, побільше крутих і яскравих спогадів, натхнення, успіху, посміхайся завжди, везіння і гарного тобі настрою завжди! Море удачі, душевної гармонії, щастя, миру, добра, благополуччя, всього тобі самого найкращого, доброго і прекрасного! Головне залишайся таким же веселим, добрим, милим, життєрадісною людиною! Хочеться додати, щоб ти завжди діяв так, як підказує тобі твоє серце, адже воно у тебе ніколи не помиляється! Таточку, дякую тобі за дитинство, за виховання, за твою душевну красу! Хочу у всьому бути схожим на тебе! Живи сто років! Ніколи не болів, не впадай у відчай, не опускай руки! Ти – гідний зразок для наслідування, так залишайся ж таким завжди! З Днем Народження!

***

Тато, у твій день народження хочу побажати тобі самого міцного і досконалого здоров'я, щоб ще довгі роки ти міг домагатися своїх цілей, дарувати сім'ї затишок і радість, піклуватися про близьких і просто щасливо жити. Папа, хай всі дні життя будуть вдалими, а всі справи — успішними.

***

Для мене велика честь, що ти ділишся зі мною своєю мудрістю. Кажуть, що ми вчимося у тих, хто любить нас більше всього. Я вдячний, що був, любимо тобою, тому що ти допоміг мені стати тим, ким я є сьогодні. Тату, ти найбільший. Справа не тільки в тому, що ти тут, поруч, хороші і погані часи. Це також тому, що ти робиш погані часи хорошими своєю дивовижною любов'ю і підтримкою. Чим старше я стаю, тим більше розумію, що такий тато, як ти, так само рідко, як пустеля, і так само красивий. Я так вдячна, що ти мій батько. З днем народження кращого батька у всесвіті. Особисто я люблю відзначати День батька два рази в рік - один раз безпосередньо в День батька і ще раз у твій день народження. Ти заслужив найбільш гучних похвал. І мені здається, що ще не придумали слова, які виражали б моє захоплення тобою. Зі святом тебе!

***

Татусю! Вітаємо тебе з Днем народження! Від усієї душі тобі бажаємо щастя і здоров'я, усмішок, бадьорості та сил! Щоб кожен день приносив тобі радість і тепло! Ми тебе дуже-дуже любимо!

***

Самий сильний, сміливий, самий чесний чоловік на землі – це мій батько. Я пишаюся, тату, що я твій син, що мені є з кого брати приклад. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усієї душі привітати тебе зі святом і побажати всього найкращого. Нехай у тебе все гаразд, нехай життя йде, як по маслу. Приємних новин тобі, відмінного настрою і удачі у всьому. Нехай все задумане тобою неодмінно збудеться, нехай ніколи тебе не покидає надія, віра і любов. Всіх благ тобі, мій рідний.

***

У цей святковий День я бажаю тобі ніколи не зупинятися на досягнутому, прагнути до нових висот, домагатися поставлених цілей. А ми, в свою чергу, зробимо все, щоб твій життєвий шлях був легким і дуже довгим. З Святом тебе, тату!

***

Ти ведеш нас за собою, ти ведеш нас вперед, і ти та основа, без якої на душі було порожньо, незатишно і неспокійно. Спасибі тобі за все, що ти робиш для нас, будь завжди здоровий і щасливий настільки, наскільки це взагалі можливо. З днем народження!

***

Я поважаю і люблю тебе без різниці за те, ким ти є. Не просто чудовий батько, а найвірніший друг, який допоможе в будь-яку секунду, коли я навіть не буду цього заслуговувати. Ти справжній герой і зірка. Найяскравіша зірка на небосхилі моєму житті. Нехай цей день принесе тобі міцного здоров'я та удачі. Я тебе дуже поважаю і багатьом зобов'язаний. Почнемо з того, що мене б просто не було без тебе. Ти дарував мені таку кількість тепла і любові, що я не знаю, як дякувати тебе. І в цей день і у всі інші дні до останнього подиху я буду намагатися відплатити тобі тим же теплом і підтримкою, яку ти справив мені. Доброго здоров'я, дивовижних миттєвостей, процвітання і позитивних моментів в достатку. Все це мої побажання тобі в день народження. Тату, я знаю, що я був дурним іноді. Вибач за всі неприємності, які я доставляв. Я обіцяю, що буду іншим, буду кращим сином для тебе. З днем народження!

***

З Днем народження, тато! Сьогодні вся наша родина, від мала до велика, зібралася привітати тебе, вручити подарунки і, звичайно ж – побажати всього найкращого! Подивися, навіть дитина, ледь навчившись говорити, вже вітає тебе! Нехай кожен день у твоєму житті панує справжнє щастя, нехай у всіх твоїх починаннях тебе супроводжує успіх, роки не забирають здоров'я, а тільки додають хороших спогадів!

***

Ще в школі нас вчили, що у кожного має бути в житті людина на якого ти хочеш бути схожий. І мені ніколи не доводилося замислюватися хто може бути цією людиною тому, що я завжди це знав. Ця людина - ти, тату. Як у далекому дитинстві так і зараз, я пишаюся тобою і не замислюючись можу сказати "Тато для мене справжній герой!" Все те хороше, що є в мені я зобов'язаний тобі! І сьогодні в твій день народження дозволь привітати тебе з цим святом і побажати здоров'я, благополуччя, радості і щастя.

***

Сьогодні день народження у мого тата. І я хочу сказати йому, що він найкращий у світі чоловік. Що він найкращий у світі батько. Що він найкращий з усіх, кого я знаю! Дорогий мій тато! Нехай здійснюються всі твої мрії, хай ангел береже тебе від усіх бід, щоб ти ще довго радував мене своєю присутністю і допомагав мені далі, як ти робиш це зараз!

***

Я пам'ятаю, як в дитинстві ми, малюки, нетерпляче чекали батька з роботи, а зустрівши – міцно обіймали, висли на ньому, точно білченята і говорили про те, як сумували за ним! Ми давно виросли, але і сьогодні ми щиро раді кожній хвилинці, яку проводимо зі своєю родиною! Так добре зібратися всім разом, наприклад, як сьогодні, на свято Дня народження батька! Милий наш тато! Ти вже став дідусем, але твоє серце, як і раніше молодий, і ти для нас все той же – найсильніший, найкращий батько на світі! Ми любимо тебе і бажаємо довгих, дуже довгих і щасливих років щасливого життя!

***

Поспішаю привітати свого дорогого тата. З днем народження! Хотілося б побажати щоб всі заповітні мрії збулися. Міцного здоров'я тобі і везіння. Бажаю бути щасливою людиною. Чесного тобі начальника і колег чуйних

***

Яким я хочу бачити свого чоловіка? Сильним, добрим, чуйним, веселим, гарним сім'янином і прекрасним батьком. Тобто таким, як мій тато. З днем народження, мій найкращий чоловік!

***

Таточку! Я бажаю тобі в твій день народження чарівної атмосфери, яка наповнена яскравими молекулами моєї великої дочірньої любові, в якій виблискують дрібні частинки величезної радості, вона заряджена гармонією неймовірного душевного тепла! І нехай душа наповниться цим чудовим повітрям, насичуючи щастям кожну клітинку навіки!

***

Сьогодні ми справляем День народження батька. Він не тільки захисник нашого будинку, але і той, хто кожен день зігріває всю сім'ю душевним теплом, той, хто для кожного з нас знаходить правильне, ласкаве слово. Як же я люблю його! І сьогодні я бажаю нашому татові довгих років і міцного здоров'я, хай у нього ладиться кожну справу і виконуються заповітні бажання!

***

Тебе ми з днем народження вітаємо, з таким великим, щасливим днем. Нехай краще, що було, не піде, а найгірше - нехай ніколи не повториться! І нехай інколи в житті нелегко, живи красиво, вільно, широко, люби людей світло і простодушно.

***

Таточку, голубчику! Вітаємо тебе з Днем Народження! Будь завжди поруч, радуй людей, радій життю, тримай за хвіст удачу, нехай ангел тебе оберігає, хай мрії збуваються! Успіхів тобі у всьому! Ми тебе дуже любимо! Нехай всі твої мрії збуваються, а ангел-хранитель обіймає своїм пухнастим крилом! Здоров'я, удачі, радості, щастя, успіхів, посмішок, купу подарунків, веселощів, сміху, вірних і відданих друзів, здійснення всіх бажань, чистих помислів і звичайно великій і світлій любові! Ще здорової енергії і позитивних рішень бажаємо тобі всією сім'єю, а від нас, від дітей бажаємо тобі щиру подяку за твоє добре і любляче серце! Ти знаєш, що ми всі тебе дуже сильно любимо! Тобі нічого особливо робити не треба, просто залишайся самим собою завжди, при будь-яких обставин! З Днем Народження і від душі бажаємо всього самого радісного, щасливого, доброго!

***

Батько! Вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю тільки процвітання в сім'ї, реалізації всіх планів, які підуть на реалізацію твоєї мрії! Обіймаю і бажаю бути енергійним все життя! Бажаю не відступати перед будь-якими труднощами, рости в обраних тобою цікавих напрямках, нескінченної віри в себе і незатухающего вогню в очах, а також підкорення нових вершин! Щоб кожен твій день був щасливим, кожний годину було зоряним, кожна хвилина життя сяяла щастям! Щоб ти завжди перебував в оточенні близьких розуміючих людей, а також безліч цілей і бурхливого бажання згортати гори! В цей день хотілося б побажати тобі міцного здоров'я, бо без нього нічого іншого не буде, а далі за списком: людського щастя, великих успіхів у сім'ї та на роботі! Не забуду і про повагу в колі друзів та колективі, завжди залишайся на позитивній хвилі!

***

Тато! Спасибі за те, що ти є! Я вітаю тебе з днем народження і бажаю в першу чергу бути здоровою, а все інше в тебе вже є! Не змінюй своїх переконань і не зраджуй своїм принципам, будь упевнений у завтрашньому дні!

***

Тато, ми зібралися за столом, щоб сказати, що ти найкращий тато на світі! Бажаю тобі не старіти, з кожним роком молодіти! А ще побажаю, щоб життя на пенсії не здавалася нудною. Наповни її справами, приділяй більше часу онукам, адже ти не тільки найкращий тато, але і найкращий у світі дід! Здоров'я хай буде богатирським, достаток таким же, а любов сім'ї неосяжної! За тебе, тату!

***

Коли мене запитують, чим я можу пишатися у своєму житті, я завжди кажу - батьком. Ти для мене зразок і еталон сили, мужності та батьківської любові. Бажаю тобі дожити літ до ста, щоб теж саме могли сказати про тебе твої внуки і правнуки.

***

«А мій тато сильніше за всіх!» - ось так я кричав на вулиці хлопчакам, коли вони ображали мене. Тепер я виріс, але також пишаюся тобою. Мене захоплює твою мужність. Ти завжди був небагатослівний, говорив по справі. Твої поради мені дуже допомагали. Але найцікавіше було грати з тобою! Чого ми тільки не майстрували, пам'ятаєш? Потай від мами ставили досліди на кухні, ти мене ніколи не здавав. Батько, ти мій найкращий друг. З Днем Народження! Залишайся таким же самим сильним!

***

Мій рідний батько, люблячий і справедливий батько! З великою повагою і любов'ю вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі мій дорогий тато, міцного здоров'я, творчого натхнення, сил, терпіння і життєвої мудрості. Залишайся мій любий таточку, завжди таким же люблячим, турботливим, працьовитим, справедливим і життєрадісним. Нехай твої добрі очі світяться щастям, посмішка ніколи не залишає твоє обличчя, а твоєї енергії, дружелюбності і позитиву вистачає на всіх оточуючих тебе друзів і близьких людей.

***

Ти зі мною - це точно знала. З днем народження тебе, коханий, З днем народження, батько прекрасний! Подяка тобі від доньки!

***

Джерело: greets.co.ua