Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, українською мовою

Я від усієї душі вітаю тебе з прекрасним і важливим святом, з Днем твого Народження! Від всього серця я бажаю тобі, щоб ти завжди залишався таким же самим відважним чоловіком, самим сильним, мужнім і душевним! Нехай тобі все і завжди вдається з особливою легкістю, яка нікому більше не властива! Смійся в обличчя всім перешкодам і несподіваним обставинам і тоді вони ніколи не будуть тебе провідувати, бо будуть боятися!

***

Вітаю з днем народження і хочу побажати удачі, любові, веселощів, впевненості і позитиву. Хлопець, будь сміливий, успішний, гарний і здоровий, хай тобі дуже щастить, хай кожен день буде красивим і феєричним шоу.

***

Вітаю з днем народження! Нехай всі мрії збуваються, бажання виконуються, цілі досягаються, здоров'я покращується і гроші додаються! Щастя, радості та душевної гармонії, блискучих успіхів, незабутніх вражень і запаморочливих успіхів, справжньої любові, вірних друзів і яскравого веселки емоцій!

***

Милий мій, вітаю тебе з днем народження! Я бажаю, щоб кожен прожитий рік, запам'ятався тобі тільки гарними подіями, а настання нового року твоєму житті означало передчуття нових перемог і досягнень! Я люблю тебе і дуже хочу провести з тобою поруч ще багато років!

***

Вітаю від щирого серця з днем народження! Справжніх чоловіків вже майже не зустрінеш, так що ти — наш самий рідкісний, самий раритетний екземпляр. Бажаю на своєму шляху підкорювати всі кар'єрні підйоми, всі жіночі серця і життєві вершини

***

Сонечко моє рідне, після нашої зустрічі ти став для мене і батьком і братом і коханим, і другом. Ти можеш поєднувати в собі те, що не може, на перший погляд, уживатися в одній людині: силу і ніжність, розум і вміння дуріє, тонке почуття гумору і надзвичайну серйозність. В залежності від ситуації ти можеш наполягти на своєму, а можеш для користі справи поступитися своїми принципами. Так прийми ж, у свій день народження мої щирі вітання і побажання. Нехай всі твої мрії завжди збуваються, а горе і біда обходять стороною.

***

Хочеться побажати тобі, щоб дівчата навколо завжди сприймали тебе як лицаря на білому мерседесі. Найгірше байдужість, тому бажаємо, щоб ти у людей викликав яскраві емоції, у жінок ідеалом чоловіка, а для чоловіків – предметом заздрості. Бажаємо, щоб сутички у тебе були тільки з удачею, а нападали тільки гроші, і в обох випадках ти не міг від цього врятуватися. В інших життєвих ситуаціях ти повинен бути першим при будь-яких обставин.

***

Бажаю тобі у твій день народження всього того, що хоче кожен чоловік – вміти постояти за себе і своїх близьких, вміти працювати і заробляти, вміти веселитися і відпочивати, знати свою справу і прагнути до кращого. Нехай твоє життя буде веселою і радісною, щасливою і благополучною! Нехай синій птах удачі навіки оселиться в твоєму домі і ніколи не відлітає, щоб будь-яка справа вдавалося легко і просто!

***

Хлопчина, з Днем народження тебе вітаю! Бажаю бути завжди здоровим, черпати позитив і радість у цьому житті, та дарувати близьким людям. А ще бажаю тобі бути вірним, відданим другом, палким і пристрасним коханцем, успішною людиною і справжнім чоловіком, який вміє тримати слово, має честь і легко підкорює нові життєві горизонти.

***

Любимка, вітаю тебе з Днем народження! Ти головна надія і опора нашої дружної родини: ніжний чоловік і турботливий папка. Головний годувальник і захисник. Бажаю тобі удачі у всіх справах, матеріальної стабільності і любові.

***

Нехай у день твого народження збудеться те, про що ти мрієш. Нехай твої досягнення перевищать поставлені цілі. Нехай поруч виявиться мила, турботлива і ніжна жінка, здатна не тільки прикрашати собою твоє життя, але і підтримувати, радити, оберігати від невірних кроків.

***

Нехай Досвід, Мудрість, Сила завжди допомагають керувати кораблем твоєму Житті. Нехай Впевненість, Надійність і Прагнення домогтися свого завжди супроводжують тебе! Як непотрібний баласт викидай за борт невдачі і засмучення, поганий настрій і тугу. І тоді твоє серце завжди буде відкрите для нових Звершень і Перемог! З днем народження тебе!

***

Мій коханий, єдиний і найдорожчий чоловік у світі. Мені в житті дуже пощастило, тому що я зустріла тебе. Ти для мене став сенсом життя, ти мій ідеал. Я хочу завжди бути поряд з тобою, і знати, що я тобі потрібна. В день твого народження бажаю величезного щастя, міцного здоров'я, гарного настрою. Нехай всі твої плани обов'язково стануть реальністю, хай все задумане перетвориться в життя. Всіх благ земних тобі, благополуччя і багато сонячних днів у житті. Удачі тобі у всьому, мій єдиний.

***

Дивний ти хлопець, з днем народження тебе. Бажаю завжди залишатися вірним своїм принципам і цілям, впевнено крокувати по життєвій дорозі щастя і удачі, не звертаючи в бік печалі і тривог. Нехай буде яскравим і насиченим світ навколо, хай у важку хвилину поруч завжди виявиться надійний і вірний друг.

***

Коханий, мені пощастило в житті, що я зустріла тебе. Ти справжній чоловік. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою, тільки ти даруєш мені любов і ласку. У тебе сьогодні день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе зі святом. Нехай сьогодні буде краще, ніж вчора. Бажаю величезного успіхів на роботі, високого кар'єрного росту. Будь коханим і бажаним, нехай моя любов завжди оберігає тебе. Йди завжди вперед, і не бійся ніяких перешкод на шляху. Нехай весна завжди живе в твоєму серці.

***

З днем народження! Чомусь вважається, що Новий рік підбивають підсумок прожитому році, в день народження – прожитого життя. Я знаю, твій позитивний підсумок. Ти зумів, все зміг. А бажання... вони завжди будуть, поки ми живі. І ти їх здійсниш. Це в твоїх руках! Я побажаю те, що від нас не залежить – УДАЧІ!

***

Вітаю з днем народження бравого хлопця, а мої побажання будуть такими: якщо життя — гра, то великих тобі виграшів, якщо світ — театр, то хай навколо тебе розгортається самий крутий, самий неймовірний і захоплюючий сценарій. Успіхів у всьому!

***

Дорогий! Вітаю тебе з Днем твого народження! Я хочу, щоб ти знав: я дуже щаслива з тобою. Я до дрібниць пам'ятаю, як ми з тобою познайомилися, наше перше побачення, перший поцілунок! Ці моменти, ніби маленькі угольки, гріють мені серце. Щиро бажаю, щоб наша любов не згасла ніколи!

***

З днем народження вітаю милого і сміливого, спритного і ніжного, красивого і розумного, цікавого і веселого хлопця. Нехай твої ноги з легкістю продовжують щасливий життєвий шлях, хай в руки до тебе постійно йде удача, нехай голова поповнюється свіжими і чудовими ідеями, хай серце живе щирою і гарячою любов'ю.

***

Коханий і єдиний, вітаю тебе з днем народження. Все, що ти задумав, нехай неодмінно збудеться. Нехай в твій свято сонечко пошле з небес тобі привіт, а в будинок нехай неодмінно постукають удача і щастя. Міцного здоров'я тобі, мій милий, прекрасного настрою і всього найкращого. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе. Будь завжди таким життєрадісним, красивим і ласкавим. Хай тобі у всьому завжди щастить, і хай птах щастя вибирає тільки тебе.

***

Мій найдорожчий, ніжний і улюблений! Я не знаю, що тобі побажати – у тебе є все, про що людина може лише мріяти: чуйність, чоловіче чарівність, любов, повагу, визнання з боку навколишніх.... В твій день народження, бажаю все, що є в тебе, не тільки зберегти, але і примножити! Крокуй по життю з гордо піднятою головою і знай, що якщо у тебе не вистачить віри в себе, я буду вірити за нас двох. Я знаю, ти завоюєш ще не одну вершину!

***

З днем народження. Красивий, розумний, сміливий, цілеспрямований, веселий і просто хороший хлопець, ну що ж тобі побажати? Побажаю тобі бурхливої, щасливою, насиченим цікавими подіями молодості, відмінної фізичної форми і внутрішньої гармонії, завжди гарного настрою та впевненості в собі, неймовірних можливостей і сбыточных надій!

***

З днем варення, печива і всіх інших пряників. Всього самого світлого, теплого, здоров'я, радості, благополуччя, тепла, позитиву тобі і всім твоїм близьким. Та щоб удача теж обов'язково супроводжувала у всіх справах!

***

Вітаю з днем народження! Наше життя складається з білих і чорних смужок. Так от я хочу побажати тобі, щоб у твоєму житті білі смуги були максимально довгими, а чорні максимально короткими! Також бажаю щастя, здоров'я, миру над головою, удачі у всіх починаннях і завжди гарного настрою!

***

З Днем народження тебе! Веснянок, сміху, позитиву, сонця! Нехай вони впадуть на тебе дзвінким, заводним веселощами і танцями! Запалу і блиск твоїх очей! Не вір років, ти тільки що народився! Тому, давай відриватися на повну котушку! Любов небесна і щастя неземного!! Хай радість заповнює на століття!!

***

Ще на рік ти став дорослішим, вітаю! Нехай кожен новий день робить тебе розумнішим, сильнішим, щасливішими, додає тобі нових вірних друзів, загартовує характер, вчить всього добиватися самому. Радості тобі, любові і щастя!

***

Мій улюблений і єдиний! Від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі бути самим щасливим чоловіком у світі! Залишайся таким же, як зараз - ніжним, як шовк, безмежним у своїй любові і доброті, як океан, сильним і хоробрим, як супермен!

***

Що за чудове свято – День народження! Відмінний привід порадувати коханого смачною стравою, подарунками і, крім того, весь день провести разом! Мені дорога з тобою кожна хвилинка, і сьогодні у мене є цілий скарб! Нумо разом посміхнемося і радо приймемо гостей, вислухаємо привітання та побажання для тебе, мій коханий, і нехай цей день стане одним із тих щасливих днів, яких на рік має бути 364 або 365! Будь щасливий, єдиний мій чоловік! Бери повними жменями від життя те, що тобі справедливо належить – удачу, здоров'я і любов друзів і єдиною твоєї жінки - мене!

***

Я так рада, що ти є у мене, мій найулюбленіший і найбажаніший хлопець на землі. Ти для мене краще й краще всіх. Сьогодні у тебе особисте свято. Нехай він принесе тобі удачу і гарний настрій. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай доля завжди посміхається тобі. Нехай кожен звичайний день перетвориться для тебе свято. Міцного здоров'я тобі, великий світлого, красивого кохання, удачі і успіхів у всьому.

***

Любити, вірити, чекати нової зустрічі і, нудьгуючи, згадувати найкращі миті разом... а коли він повертається – не помічати летять годин, танути під поглядом... Так я живу кожен день - і не бажаю собі кращої долі! Зі мною – коханий, і перед нами відкритий весь світ, ми ще збудуємо своє щастя, і воно буде висотою до небес! З Днем народження, єдиний мій! Я бажаю тобі не простого щастя, але щастя особливого, створеного з усіх твоїх мрій та найзаповітніших бажань!

***

З днем народження, добрий хлопчина. Бажаю тобі браво і відважно боротися за свою мрію, впевнено і сміливо досягати будь-якої мети, легко і весело долати будь бар'єр на шляху, здійснювати гарні вчинки в ім'я любові і просто насолоджуватися життям.

***

Джерело: pryvitach.co.ua